Followers

Monday, March 4, 2013

MALL OF MEDINI

⇧ Mall of Medini, Nusajaya. ©2013 WakGelas™

Harini Senin sudahh..,

Kalo sumer oghang nak yg shuntek yg ayu, abes yg X shuntek X ayu, saper fulak yg nak uoolss??.., uhhUU

33 comments:

  1. Replies
    1. pergi depan gate legoland jeer la bro., X masuk tapii.,iHHIks

      Delete
  2. Replies
    1. memey bangunan architecture yg menarik dan moden.., maila dtg..eHHeee

      Delete
  3. Replies
    1. memey bangunan architecture yg menarik dan moden.., maila dtg..eHHeee (double)

      Delete
  4. Wak..
    Ni lah yang dilla tanya arituh
    MEDINI, mall yang ada berbagaibagai
    PAstinya happening kat cini...
    ** Lps ni pastinya entry wak merembes ni
    Cant wait det One...OH OWESOME!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mbakyu dila, xdenye ohsem sampek merembes ngences ngilerr wehhh.., ahhhAA

      Delete
  5. ditangan wak..semuanya jadi shantekkk...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebabnya JARI WAK, runcHING :-)

      Delete
    2. alhamdulillah dan timekaseh makk sukak foto wakk.. ihhiks

      Delete
    3. mbakyu dila, xde maknenye runcing.. kalo inai dijari xperla jugakk.., aHhks

      Delete
  6. Amboi jalan jauh nampak? Mana ada yang tak shantek wak...lain orang lain pandangannya tentang shantek...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ader makk.. oghang X chanteqs pown nak yg chanteqs jugakks.. ahhKs

      Delete
  7. Sabtu arituh pi tengok Jamal nyanyi..... dalam lagu jamal liriknya 'TAK SUDI MEMANDANG, TIDAK MENGAPA' tak ayu pun takpe lah... janji hati baik ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekdah, jamal ade nyanyi lagu 'hi sigadis yg manis' takk? oops, silappp tu lagu black dog bone laaar.. ahhaaa

      Delete
  8. huntungzla wak dapat berjalan-jalan haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. berjalan2 naek kete xde hal bro.. ehhHee

      Delete
  9. ingatkan kat mana..kat johor rupanya!

    ada je org nak yg tak cantik..sbb maksud cantik tu kan subjektif. :)

    ReplyDelete
  10. arhh...tak sampai lagi legoland, tengok tiket mahei sangat regenyer. kalau murah nak juga terjah jalan-jalan dekat johor, hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo nak murah, gi tengok funfair jer .. ehheee, wak pon X masuk legoland jugakk tapii

      Delete
  11. saya tak santek pong :(
    Tapi gambo ni santek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. try tanye oghe sebelah mek chanteks takk.., ammvoiii

      Delete
  12. Replies
    1. xlah best maner makk., the only convenient sbb sebelah legoland jeeer..eHHHee

      Delete
  13. Salam wak..
    kat mana ni? johor ke?
    cma x penah lg sampai johor.. tak tauu.. huhuh...

    hehe..x ayu & x shantek tu wak amek la.... :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam cma, yep kat nusajaya johor yee.. kat dgn legoland jeeer.., ehhhe

      Delete
  14. Cantik dan Ayu subjektif pada setiap orang. Setiap yang tak cantik, ayu pada orang lain... kan Waaakkk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. perangai pown kena chantek jugak mak kanns.. hewhewww2

      Delete
  15. Salam wakkk...

    Dah tukar header te wak atau tgk dgn ipod ni nmpak lain..dah tk nmpk gelasnya....

    ReplyDelete
  16. saper kata mcm tu wak. biasanya yg suka yg cantik yg ayu tu, confirm takan dapat cenggitu.

    best of medini

    ReplyDelete
  17. kat sebelah legoland tu ye wak???? mesti best kan.....

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen