Followers

Wednesday, March 27, 2013

BELAKANG RUMAH ADA KLCC


⇧ Jalan Syed Mahadi, Kampung Baru, Kuala Lumpur. ©2013 WakGelas™

Sekunk kan cuti sekola dh bermula.., bawak kete jalan Ampang xyah ikut Akleh pon leh smpi ofis 24 minit.., balik dr opis pon sama..

Pagi2 tadi pas Suboh sepi-E ondway gi keje wak singah jap kat Kampung Baru., sepelaung je dr opis wak tuuu.., tangkap rumah biru yg fofuler yg selalu masuk tv drama muvie Adnan sempit sudahh.,ahHKs

19 comments:

  1. memang pun wak... tengok gambar ni terus teringat Adnan Sempit... ^_^

    ReplyDelete
  2. harap2 rumah tu terus kekal terpelihara sbg warisan org melayu..walau tersepit dan terhimpit dicelah2 bangunan pengcakar langit

    ReplyDelete
  3. Dulu JM pernah tinggal sini..hari2 tgk KL see see :-)

    ReplyDelete
  4. hihih.. banyak muvie buat kat umah ni kan wak. hihi

    kalo kita pakat sunset sunrise kat umah ni ok ke wak. kuang kuang kuang

    ReplyDelete
  5. Selalu masuk tv kan rumah ni..lebih fofuler dari tuan rumah hehehehe

    ReplyDelete
  6. Sebetulnya ada orang duduk ke rumah tu? Ker, dikahskan untuk sewa jer?

    ReplyDelete
  7. Pernah pegi rumah nie Nenek Bulat kan? Saya mengurut dengan dia dulu :)

    ReplyDelete
  8. rumah ni memang fofuler......walaaaauuuuuuu nampak dah "uzur" rumahnya :)

    ReplyDelete
  9. uihh..kelassss!! rumah blkang klcc ;)

    ReplyDelete
  10. memang fofular rumah BIRU ni khen
    wah tumfang fofular gak baca blog wak erk

    ReplyDelete
  11. Kenapa nampak macam kecik je rumah ni. Dalam tv besar pulak.

    ReplyDelete
  12. Salam wak..
    sempat menyinggah ye..

    patutla mcm kenal je umah ni..fofularrrr :p

    ReplyDelete
  13. tengok gambar ni memang teringatkan cerita Adnan Sempit..baca2 memang betul la..hehe

    ReplyDelete
  14. Dannn rumah itu memang sangat fofular... rajin ye wak cari, jumpa akhirnya

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen