Followers

Saturday, March 16, 2013

ADA MAK KESAH?


⇧ 1. Me and Enchik Muzammir last night, Kelab Belia dan Sukan Paroi, Seremban. ©2013 WakGelas™ 

Assalamualaikum kengkawan wak sumer2laahh..,

Terlebih dahulu wak nk mintak maap sbb baru je kemaren wak kutuk2 ckp Xde tempat tompek yg menarik di nogori Negeri Sembilan. Semalam wak dah pon menang hadiah pertandingan fotografi peringkat Negeri Sembilah heyyh.., wak pon X sangkerable jugakk sbb peraduan ni agak mencabar sbb memerlukan langit yg terang jugakk., aHHhkks




Masih X dpt jadi juara lagi tapii.., ;-P

Dipendek citer, wak dapat merangkul dua hadiah utama bersama2 trofi dan sijil penyertaan, dan wangtunai tuk no. 2 yelah RM500 (sepatutnye RM750) dan no. 3 yelah RM250 (sepatutnye RM500). TAPI Wak masih X puas ati, walopon pihak urusetia dh mintak maap psl buruk siku kedekut taik idung masin tarik balik separoh hadiah wangtunai..,uHHuu

Wak masih fenat berlari2an balik dari Seremban yee., nnti2la wak updet entri ni lagikks..,iHHIks


⇧ 2. Masjid Diraja Tuanku Munawir, Seri Menanti, Kuala Pilah. Second prize winner. Astrophotography Contest. ©2013 WakGelas™ 


⇧ 3. Muzium Diraja Seri Menanti, Kuala Pilah. Third prize winner. Astrophotography Contest. ©2013 WakGelas™ 


⇧ 4. Pertandingan Astrofotografi sempena Karnival Sains Islam Negeri Sembilan 2013 anjuran bersama Jabatan Mufti N. Sembilan & MAINS. Astrophotography contest prizes. 2 trophies, 2 certificates and RM750 cash. ©2013 WakGelas™

49 comments:

  1. As salam Wak,

    Tahniah!!! Bangga dapat kawan dgn wak... Depa tarik duit tu sebab wak 'ter' kutuk depa dengar! hehehe... *gurau je* Sbnrnye N9 banyak tmpt menarik setanding negeri2 lain... cuma tdk dikomersialkan dgn baik oleh pemimpin dulu2... den pun sodih gak! anyhow welldone wak! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam kak marya yg jauh dimata tuuu.. ehHHee, timekasehh

      Delete
  2. tahniah wak...

    banyak duit, bile nak belanje???

    hehe.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. syukur jee., timekaseh jugak kak JM tuuu

      Delete
  4. Gambar yang last tu sangat awesome......... sebab kat bawah piala ada ... RM yang banyak kepingannya.. hik hik hik,

    Makan besar la Yassir malam ni... celebrate.... by the way TAHNIAH, moga banyak lagi kejayaan yang menanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. wak dh belikan nuggets jeer..,eHHkkee.,dan terimakseh mek yee

      Delete
  5. tahniah wak!!


    yeah nanti bleh belanja makan beger bakar.. hikhik :p

    ReplyDelete
  6. tahniah ler wak yer....alhamdulillah rezeki tu.

    photo seri menanti tu sangat lawa! chek sukaaaa!

    ReplyDelete
  7. tahniah wak! memang hebat gambar2 ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. timekaseh kembali cik white yee..,ehHHE

      Delete
  8. Tahniah Wak!

    Wak, kat mana selalunya Wak dpt info contest2 ni haaa? Online search?

    ReplyDelete
    Replies
    1. trimakaseh abg doc yee.., ehhe, yep, mostly wak pakai uncle google yee

      Delete
  9. salam wak..!
    alhamdulillah..mmc cantik pic tu..
    tahniah wak..
    huhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam dan timekaseh cik cma yeee .. alhamdulillah jugakk

      Delete
  10. wah, chantekk, memang patut wak menang..Tahniah wak! :D

    ReplyDelete
  11. salam wakkk...

    tahniah ye wakkk

    p/s mak tak kisah nyahhhh....

    ReplyDelete
  12. Ahaha lawak ler Wak ni! Tahniah sbb menang! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ihiks, sikit2 je gurao sendee.., timekaseh yee

      Delete
  13. nice lah gambar2.....
    2. amboi2....
    3. tahniah erk drpd santai leeza....

    ReplyDelete
    Replies
    1. timekaseh krn sukak gambr2 wak tuuu..,ehHHHe

      Delete
  14. wakkkkkkkkkkkkkkkkkkk,smart gila gambar wak tu ..... tahniah ye,trofi tu yg penting,boleh tunjuk kat cicit nanti,hik

    ReplyDelete
  15. assalam wak...lopeh ni kono dapek nombor 1 pulak sobab foto wak selalu osem... he..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam mak sukak sukak.. insyaAllah wak nk no 1 banyak banyakk.., aminn

      Delete
  16. Wah wah wah wakkkk.. wat beli apa mondo dgn duit kemenangan tu?
    Dengki aiii noks :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. xsempat nk beli apa2 pon mekdaa.., bayr duit yuran sekolah budak2 jeeer

      Delete
  17. Replies
    1. timekaseh byk2la cik fidee tuuu.. uuHUu

      Delete
  18. tahniah wak...untunglah, 2 sekali menang ni...bila nak open table? hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. timekaseh bro.., ko biler nk menang lagikks.., ihhHiks

      Delete
  19. tahniah wak...teringin nk belajar amek gmbr yg cntik mcm nih...suke giler sbb boleh bg kepuasan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. trimass la bro luqman, wak pon byk lagi nk bajar nii..,iHHiks

      Delete
  20. Wak!!
    Tahniah!!!
    ps: org rumah wak kat keyeell lagi ker??

    ReplyDelete
  21. Ok, bab buruk siku, saya rasa dia bukan anak jati N9. Hehehehhee. Gambar masjid tu sangat cantik dan membawa banyak maksud. Saya rindu masjid tu.

    ReplyDelete
  22. Tahniah wak...kejayaan berganda tu walau bukan first prizes ...

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen