Followers

Tuesday, March 26, 2013

APO KONO EH KAU?


⇧ Kuala Pilah to Seremban. ©2013 WakGelas™

Jang oh Jang
Mano pulak poi eh budak bertuah ni
Sonyap yo
Siaplah jang oi
Kobau tu tak boghi makan lai

Batu kikir jambatan bosi
Gulai udang sebelango
Cubo omak fikir dalam hati
Ayo ni bujang sudah lamo aih

Listen up
Listen up
Listen up


Tu lirik lagu Apo Kono Eh Jang rap versi terbaru feat AC Mizal kanns.., ehhKee

Gambr2 entri ni wak amek masa merempit berlarian nogori Sembilan nak join contest fotografi dan menang trofi jakks.,ahHKs


⇧ Royal Museum (Muzium Diraja) Seri Menanti, Kuala Pilah. ©2013 WakGelas™


⇧ Replica Dastar Dendam Tak Sudah. Jalan Bukit Putus. ©2013 WakGelas™

43 comments:

  1. wak...

    cantik...

    kalo aku ada duit, design ni aku buat rumah aku :)

    ReplyDelete
  2. Masha Allah...cantik nyer pemandangan hijau segar mata kejap.
    Muzium tu lawa nyer, kalau dapat rumah macam tu, huishh hari2 buat kenduri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo hari2 kenduri sape pulak nk jaga rumah mcm istana tuuuu.., uhhuu

      Delete
  3. wakkkk....superbbbb...!!!!
    cantik...

    ReplyDelete
  4. No other words..Wak mmg pakar :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. UHHuuu terharunyerr wak.., biasa2 je mak yee

      Delete
  5. Eeerr...... kenapa org cakap....'WAK... CANTIKKK'...

    Saya nak cakap lain sikit la......'WAK......... SEMUA GAMBAR TU CANTIKKKK NYAAA'

    Rasa macam nak daki bukit tu.... pastu pegang kabus dan awan yang sangat awesome....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo tengok dgn mata sendirik lg chantek mekk..eHHHke

      Delete
  6. sejuk mata memandang..tenang je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pemandangan hijo memey nmpk tenang dn nyamann kanns..Uuhhuu

      Delete
  7. Replies
    1. pegi je la cik hana, bukan jauh oversea pownn.. cuti2 dlm malaysia jeeer.. ehHHhe

      Delete
  8. Lawa laaa wak... ajar skit cmne nak amk gambar yang lawa2... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. camne nk ajar erk.. xlah senang mcm mamam biskut ..,uuHHuu

      Delete
  9. apo kono eh jang..
    temonung ajo..
    oghang ke bulan..
    ekau di mano..

    apo koba Wak..?
    sihat selalu hendaknya ye Wak.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wak alhamdulillah matcham biasa je bang mJmP..,

      Delete
  10. Replies
    1. kalo suker ckp dgn kawan, kalo X suker ckp je dgn wak..,iHIks, tenkiu mak liz yee

      Delete
  11. Saya sukak! Wak ni memang superb la...rasa macam nak berlarian kat sawah padi tu je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. larian sambil guling2 ke makk.,a mmvoIIi

      Delete
  12. pernah berangan nak buat rumah kayu yang macam tu.....tapi sekadar di mimpi jer la :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan jang, kayu sonang terbakao nnti susah nntii.., iHIKks

      Delete
  13. Ada juga foto sawah..awan dan kabus tu kan!!.. memang osemmm...kp dah tanam semula padi... kek mano toboh eh ni wak.. byk kg kek situ yg ado sawa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo dari pokan soromban ni dekat simpang tiga masuk ke muzium istana seri menanti je makk.,ahhHKs

      Delete
  14. Replies
    1. ehhhee, tenkiu la bang, tembak2 jeeer

      Delete
  15. cantik nya wak...semua tempat2 tu remy dah sampai...... tapi dlm pic nie...tempat2 tu nampak cantik sangat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo dh sampi mesti ko dh amek gambar jugak kanns., maner gambrnyeer..,ennHHHe

      Delete
    2. dah lama dah wak...... remy suka musium istana tu..... rasa cam kampung sangat.....

      Delete
  16. wak ke mana ni yerk?muzium kah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep, bulan lepas wak ziarah muzium istana tu jeer..,eHHHee

      Delete
  17. gambar2 tu cantik bebeno ye.... segar bugar mata aku... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. nmpk segar dan nyaman kanns.,eHHHe, tenkiu yuu

      Delete
  18. wak.. sungguh ohsemmm gambor ateh tu!!

    ReplyDelete
  19. Rindunya dengan muzium tu... Kadang2 ada latihan cak lempong kat bawah tu... Meriah suasana tu.

    ReplyDelete
  20. salam wak..
    huhu..rasanya mcm dah komen..mane pulak hilangnye komen tu..
    sob2..

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen