Followers

Thursday, March 21, 2013

CHONG WEI NEVER TOLD US WHERE HE IS GOING TO PLAY (AND WIN) NEXT WEEK


⇧ International Festival of the Horse Malaysia (IFOHM) banner. ©2013 WakGelas™ 

Lepas wak menang hadiah utama photography contest competition peringkat Negeri Sembilan dan Johor kemaren, ada kengkawan wak yg mare2 perli2 wak sebab X bgtau contest yg wak join (dan menang) yee.., uHHuuu.., sampey ade yg perli2 ckp wak takut dorang menang kalo dorang join.. kahh

Mestila korang nk tau pasni projek contest negeri manakah yg wak nak join (dan menang).. hewhewww2.. (berangan memey best khanns)

Okeh okeh.., tanpa berceloteh panjang sampey kelaut, dgn ini wak nk war2kan dua buah negeri yg sedang menganjurkan pertandingan fotografi yee.., tarikh tutup lama lagi bulan depan kott.. korang cariklah sendirik, takkan wak nak paksa kuda minum air walopon wak dah bawak kuda tepian tasik yg penoh air khennn.. manje gedix2la yuoolsss - nyamfahh makyahh

1. Negeri Kelantan - [+ International Festival of the Horse Malaysia (IFOHM) ]
2. Negeri Sarawak - [+ Pertandingan Fotografi Bernas - Sarawak ]

Akhirkata, nanti kalo korang dh menang dan pegang piala weiii tuuu jangan fulakk lupeerkan diri wak mrapu yg pemalu ni yee.. banjer air suam sudahhh..,ammvoiii abam mann, dan ada makk kiesahh kalo korang malas nak berlari2an Xmoh join Xper, tapi jgn marah2 kalo wak lagik yg pegang trofi nanti., iHHIkks,. amin ya robbal alaminn

Citer laenns. Wak sengaja letak link gambar2 di Majlis Perkahwinan Dato’ Lee Chong Wei Dan Datin Wong Mew Choo pada 10hb November 2012 yg lepas. Gambar2 bukan wak yg tangkap tapii..,Ihhiks

23 comments:

  1. Kita yg bukan dunia foto me foto ni wak...tak kisah pun....jgn takut wak...ahakz

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalutla ko, wak x takut apa2 okehh.., usaha tangga fiala.. aminn

      Delete
  2. Wak join ke?... ada rezeki Wak menang lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. wak memey nak join mekk.., jauh sgtlaa tapii.., ihhHiks

      Delete
  3. Aduh Wakkk...daleeeemmm betul Wak perli orang2 yer Wak? Tasih yang penuh air lagikkk. Betullah kan, kalau betul nak menang, nak join contest, kenalah rajin cari sendiri. Wak sendiri pun saya percaya cari sendiri. Peribahasa orang Hokkien yang macam dalam cerita P. Ramlee tu pulak : Nang Bou Ti Nang, Kui Bou Ti Kui. Hahahahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. makk Xmoh joinn skali keeeww.. ehhHHe

      Delete
    2. Makk ker? Gulp!!!!! Wak perli lagi..uwaaa!!

      Delete
  4. Salam Wak..
    huhu..mmg dah manusia ni mesti nk memerli je.. sabar ye wak..
    join contest lagi ke?? gud luck :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. join tetep joinn., menang kalah laenns citer.. ehhee,tenku cma yeeew

      Delete
  5. Salam wak.

    Jauh tu sampai ke Sarawak untuk bertanding .....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ek eleh kang, naek AA satu jam je dh sampey .. bebanding gi Kota Bahru 8 jam drive ghituuu.., eHHkee

      Delete
  6. Good luck ya wak.. xpelah jauh pun pegi jelah manalah tau wak blh menang... :D

    ReplyDelete
  7. saya faham kenapa tajuk entry tu begitu..hahaha..wak masuk je wak..menang alhamdulillah!

    ReplyDelete
  8. cayalah wak, menang lagi 2 trofi nampaknya, hehe...

    ReplyDelete
  9. Kelantan?Possible nak pergi..

    Sarawak?
    Bagi Wak menang la..

    Hahahaha

    ReplyDelete
  10. salam wakkk...

    rezeki tu rahsia Allah kan wak,walau ramai yg masuk bertanding,kalau dh rezeki tu milik wak..pasti yg yg punya...

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah...rezeki wak sentiasa ada.........

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen