Followers

Thursday, February 7, 2013

SEMUA ORANG BOLEH BELI KERETA MEWAH TAPII..


⇧ My new roadtax. ©2013 WakGelas™

Dah dua minggu wak kehilang roadtax motor skuter bodol buruk wak tuu., hilang skali dgn kunci motor, kunci laci2 dua opis wakk..,uhHUu dh carik pusing keliling semua rumah merpati rumah hinggap kete besar kete kecik bagaii.., tak jumpe jugakk.. sibbaik wak ada 2 rumah je, kalo 4 rumah lagi kalut wehhh..,tetibe wak tringt citer Raja dgn permaisuri dijaman dulu kala di India., mrk dikurniakan puteri2 kesemuanye tiadalah putera jugakk, jd Raja jadi gundah gulana., maka berpakatlah raja dgn permaisuri pelbagai cara tuk mendpt sorg putra - atas bawah kiri kanan depan bakang semua2 nye laa tp masih X bejayee dpt anak putera lelaki yee.., uhUUu, oops kelaut pulak wakk..

Berbalik citer rdtax wak yg hilang yee. Dipendek citer pas kena bebel dgn bini wak, semalam wak dh berlarian JPJ Maju Junction tu, bukan Wangsa Maju heyyyh, Xyah wat repot polisi, cuma gi kaunter JPJ, isi borang, amek nomor giliran, fotostat ic depan bakang, tunggu nomor dipanggil, fotostat ic depan bakang (uhhUU).., dh dipanggil depan kerani mintak dua poh hinggit, fotostat ic depan bakang (uhh)., tunguu 4 minit siap.. kerani X hingin tengok geran ori yg wak bawak ponwn.., kahh

Peringatan tuk diri sendirik jugak, jgn ikat roadtax sekali dengan kunci motor dan kunci laci lain2.., uuhU

Citer pasal tajuk, Semua Orang Leh Beli Kete Mewah kannns, tapi Tak Semua Leh beli nombor single digit tapii.., kuikui2, sempat lg wak survey nama terkini yg berjaya tender nombor plat wilayah WXY yee.., Dan nombor satu angka yg paling murah masih tetap nombor empat sbb cina X sukak - Xde Ong katernyerr.., ahHHaks

Pascanota. Ada teka-teki. Terdapat sebuah masa’elah.. Kalau empat, banyak-banyak; Kalau tiga, sedikit-sedikit; Kalau dua, jarang-jarang; Kalau satu, kadang-kadang.. apa ia? Baca matcham stail citer Nujum Pak Belalang. Jawapannya, bukan ‘kahwin’ ya kawan-kawan. Kahh.


⇧ Senarai Pemenang Tender nombor kereta Wilayah WXY. Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Maju Junction, Kuala Lumpur. ©2013 WakGelas™

TAG SEARCH SIRI WXY 1 YAP SONG MING 2 NIK KELLINA BAKTI AHHMAD SHAZILLY 3 GUN CHE ENG 4 AZLIN AHMAD SHAHARBI 5 KITWEE ENTERPRISE 6 ABDUL HALIM ABDUL GHANI 7 WONG CHOI YING 8 NG OI CHAN 9 TAI SOO CHIN

47 comments:

  1. Mahalnyaaaa no. 1 tu. Kereta apalah agaknya tu ekk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. perghhhhhhh mahal nak mati. baik derma kat anak2 yatim je duit tu. klu org cina aku tak heran sgt tp yg melayu tu ha ishh

      Delete
  2. tgk dr no ic nye..muda2 lg budak2 nye kan wak..banyak betoi duit depa2 ni...

    ReplyDelete
  3. Wak punya WLT 4 tu berapa ribu wak?

    ReplyDelete
  4. xpela..iman still dgn motor buruk 2 je

    ReplyDelete
  5. No. sy jugak takda org nak bid / beli, specially cina kihkih.

    ReplyDelete
  6. gilak lah Wak. WLT 4 tu wak beli berapa ribu?

    ReplyDelete
  7. wah...xsanggup tengok yg no satu tu...dia pakai kete ape agaknya ye...huhu

    ReplyDelete
  8. Orang zaman sekarang banyak duit tak tau nak buat apa, beli nombor pun dah riban2...perghhh...

    ReplyDelete
  9. saya pun dulu beli no plat...tapi x der lah macam wak..cuma 300 jer... sebab nak jugak no plat yang itu... hu hu hu...

    ReplyDelete
  10. Fuhh... dasyat plat no. 1 angka jerk...

    ReplyDelete
  11. Cikgu aetia dgn plat 4 angka....sayang pitisss weh nak beli nombor cantik2

    ReplyDelete
  12. Wow... terkejutnya yg no 2 tuuu... bapa dia... sepupu abah saya

    ReplyDelete
  13. ada tak orang beli no mahal-mahal buh kat kancil secondhand? hahahaha

    ReplyDelete
  14. salam Wak...

    wak punya yg no berapa tu?

    ReplyDelete
  15. salam wak..
    cpt jgk servicenye ye?
    cma pun bru je idupkan roadtax..
    hheee..hati2 jgn ilang lg ye wak...

    ReplyDelete
  16. Terkejut pB tengok no 2 tu ... WXY 2
    kaum kerabat aBear tu


    Shidah@mystorypic -> Bui pitih 40 ribu tu kor kito pun ado jugok pahalo ..he he he

    ReplyDelete
  17. Salam wak ...

    pB pun terkejut sama bila tengok yang n 2 tu.
    Kaum kerabat aBear tu ...


    Sidah -> Dari dio perabih 40 ribu beli plat, baik dio kito..buleh gak pahala ,,,tulung woreh miskin

    ReplyDelete
  18. WLT 4 cantik no tue, W stand for WAK, L and T stand for what hihih

    ReplyDelete
  19. blm sampai tahap lagi nak beli2 nombor ni. Tak tau la kan esok2 mampu beli RCZ..nombor harus cantik kot! ^__^

    ReplyDelete
  20. demi kerana number..... sanggup utk kepuasan.....kuar budget lebih pun takpe.... remy pakai apa yg ada dah ler....he3

    ReplyDelete
  21. WLT 4... tukar jadikan plat kete bole tak hehe

    ReplyDelete
  22. sayang saya nak belanja puluh ribu atau ratus ribu nak beli nombor plet je.... tak ada ke benda lain yg lebih berfaeadh boleh buat.... kalau kaya sangat elok buat kebajikan dengan duit tu..... hehe, luahan orang tak ada banyak duit macam saya

    ReplyDelete
  23. Aduhai...kawe kalau dpt...nak no WXY 8844...tapi duit kawe tak berlebih....ahakz

    ReplyDelete
  24. mereka mampu, boleh la beli nombor yg sm harga dgn kete..huhuhu..

    ReplyDelete
  25. giler ah.... banyak betul duit mereka2 tu kan

    ReplyDelete
  26. deme mmg terlebih2 duit, sampai nk beli no plat pun sampai sanggup bayo mahal2... membazir je...

    ReplyDelete
  27. kaya nya -_-
    kite ni kayap adelah. hahaha

    ReplyDelete
  28. mak aiiii, terus terdiam tgk harga dia...pitammm!!

    ReplyDelete
  29. yang no 1 tu mahal giler ... -__-

    ReplyDelete
  30. bila org ada duit
    semua boleh beli wak
    no. mahal mana pun
    gua tatak helann

    ReplyDelete
  31. Ikut giliran je.. kalau ada duit lebih bolehla booking..

    ReplyDelete
  32. berebut plate skrg erk.... isyh isyh. harga mahal.

    ReplyDelete
  33. sy moto xde..keta xde..ari2 tunggu drive ( monorail ) dtg amek.

    ReplyDelete
  34. Waduh mahal banget... Better duit yg banyak tu digunakan untuk bantu sesiapa yang memerlukan..

    ReplyDelete
  35. Ayat terbaikkkk....."Dipendek citer pas kena bebel dgn bini wak..." hehehe

    ReplyDelete
  36. mahal nya..perabih duit je..bawak saya pegi mekah la..dapat pahala juga..:-)

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen