Followers

Thursday, February 28, 2013

PUNGGUK RINDUKAN OMBAK


⇧ KLCC Morning View From Bukit Belacan this morning. ©2013 WakGelas™

Sekang petang selalu hujan.., Kalo petang je mendung terus hujann.., Kalo hujan mesti je waktu petang..,air dlm tempayan dibuang jangan tapiiii.., iHHikks

Arini wak lambat sikit updet blog mrapu wak ni heyyyh.., nak BW pown rasa malas jakkks..,aHHHks.. kawan2 wak jangan mare2 heyyy nnti kena juallls..wiiiieeee

21 comments:

  1. first time dengar ni wak... Pungguk Rindukan Ombak... ekekekeke....

    ReplyDelete
  2. jom kita rosakkan peribahasa..pungguk rindukan ombak..bulan rindukan pantai..:)

    ReplyDelete
  3. Rembulan nan indah!

    Dan kat sini pun hujan mula turun...

    ReplyDelete
  4. Wak....oooh wakkkkk
    Jari wak mmg kelezzzz
    jempret pe jer cam ni lah jugak keleznyaaa
    we lob u wak

    ReplyDelete
  5. Jangan berombak pulak KLCC tu Wak...

    ReplyDelete
  6. hujan2 mmg lah jadi malas kan Wakkkk..ekekeke

    ReplyDelete
  7. betul tu wak...sampai saya yang sihat dan kuat boleh kena demam...asyik hujan je petang-petang..

    ReplyDelete
  8. salam wakk...

    aittt...bkn pungguk rindukan bulan ke...?hehehe

    ehhh...AHHHks......

    ReplyDelete
  9. tu la...selalu awal dah ada gambar best dari wak...suka tengok bulan...tapi malam kadang-kadang mendung bulan tak nampak

    ReplyDelete
  10. saya cemburu dengan wak!!!..kalau boleh nak berguru!!!

    ReplyDelete
  11. Wak x semoat BW blog JM pun x pe, biar JM lak skodeng blog wak yg merspu ni hehehe larikkkk

    ReplyDelete
  12. marah kena jual, tak marah kena beli.. boleh gitu Wak?
    salam malam jumaat, hari jumaat esoknya dan selamat berhujung minggu ye Wak..

    ReplyDelete
  13. wak, caner ea nk amek gambar mlm2 gini? tak reti laaa slalu cam hambar je gambar.. is it better speed lite or not?

    ReplyDelete
  14. terasa nak nyanyi lagu ambilkan bulan bu la wak :)

    ReplyDelete
  15. keindahan ciptaan tuhan..terlakar dlm pic sentuhan wak....

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen