Followers

Monday, February 25, 2013

ATAS BAJU ADA PONTIANAK


⇧ aBo and Yaasir on the wall. ©2013 WakGelas™

Betullah seperti kata orang dulu2, kuman diseberang lautan nampak, pontianak atas baju pon tidak nampak. Kahh.

23 comments:

  1. I Love Pontianak?...erkkkk... :-)

    ReplyDelete
  2. Hahahaha..ramai yg tak perasan baju Yaasir haritu ada pontianak Wak...Yg aBo pakai ni, kalau tak nampak, harus kena gi kedai spek! hahaha

    ReplyDelete
  3. erks...tiba2 I Love Pontianak...cam seriau jer Wak?

    ReplyDelete
  4. hah.. beria ni nak tengok pontianak.. haish..

    ReplyDelete
  5. pontianak tgk baju ni leh senyum... ada gak org syg kat dia katanya... hehehe

    ReplyDelete
  6. kaler baju Yaasir hampir blend dengan kaler dinding yg lawa tu..

    ReplyDelete
  7. nasib bukan gambar pontianak yang mengilai tu

    ReplyDelete
  8. bestnyer jadi pontianak, boleh tukar jadi kelawar pulak lepas tu, kekeke...

    ReplyDelete
  9. dok cari laa gambar pontianak tu kat baju, haha, tengok2 tulisan pontianak..adoii..haha :D

    ReplyDelete
  10. Ni kalau tak tau Pontianak kat Indonesia sana..mesti takut je..

    ReplyDelete
  11. Salam wak..
    hahaha..
    cma nmpak PONTIANAK :)

    ReplyDelete
  12. Memang melucukan ini gambar wak...
    Rasanya semua pontianak kat Msia ni dah stay kat Pontian.
    Dan ada beberepa ekor yang masih ada di Gua Musang.

    ReplyDelete
  13. Tapiiiiii kalau Wak yang pakai baju ni.... confirm ada Pontianak ikut..... eee seriau

    ReplyDelete
  14. Xcited saya nak tgk gambar pontianak yg Wak tangkap. Wak kan ada magic touch kan...kan...

    ReplyDelete
  15. Pontianak nme tmpt ni...suspenkan org je wak nih..hehe

    ReplyDelete
  16. pontianak tu tak leh terbang....... he3

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen