Followers

Monday, February 4, 2013

PERLING FLYOVER


⇧ Perling - Pasir Gudang Highway flyover. Heading north from Johor Bahru. ©2013 WakGelas™


Semalam wak dh berlarian sorang diri (matcham biasa) kat flyover Perling tuuu.., Tapi masih X jumpe vintage point tinggi yg baik tuk snap gambar dari arah atas flyover.., Uhhuu

Kalo leh tangkap gambiran masa sunset mungkin ohsem jugakk., atau mungkin tidakkk., 

Ade org2 Jay Bee yg leh tolong bgtau wak psl vintage point tuuu? Hmmm.,



⇧ Perling - Pasir Gudang Highway flyover. Heading south from Skudai, Johor Bahru. ©2013 WakGelas™

⇧ Perling - Pasir Gudang Highway flyover. Heading north from Johor Bahru. ©2013 WakGelas™

33 comments:

  1. gambar pertama tu macam mana boleh jadikan jalan raya itu tampak berwarna-warni??

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuanhamba yg jeliterr tu penah dengar startrails combine dgn light-trails photography? ehhHHee.,

      Delete
  2. Replies
    1. wassalam, BUNDA gi maner puloops..,kihkih2

      Delete
  3. wah...flyover ni macam gini lawa pemandanganny.... setelah dua tahun lebih ku tinggalkan jb .....oooooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. lawala sangat melingkar mcm ular ..,;-P

      Delete
  4. Den pun macam si 3no tu...nak tanya pasal gamabr pertama.....tapi dia dah tanya...tak yah lah den tanya....dan mcm den duga...jawapan nya pun den tak paham....ahakz.....bukan bidang lah kata kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. no worries la bro, minat sukak suki wak jakk.,aHHks

      Delete
  5. Lama saya tak turun JB wak...dah ada banyak flyover ye wak...wak ni pandai cari angle cantik...suka la

    ReplyDelete
  6. tapi ttp cantik jugak wak. ala2 poskad yg 1st tu.

    ReplyDelete
  7. cantiknya..yg 1st tu memang pro la

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. jgnla tenung2 mak nurul, leh termalu2 fulakks wakk., ahHKs

      Delete
  9. tengok gambar memeang sangat ohsem.. tengok live.. erm.. jalan raya je hohoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. lenkali turun tepi jalanraya tngkp gmbr baru tau keohsemannyeer..,ekkkeEE

      Delete
  10. Abang saya dah beberapa kali ajar saya amik gambar cam tu.... cahaya akan jadi garisan, pastu cahaya lampu akan jadi bintang, tapi spi skrg pun tak tau buat... bila dah lama tak buat saya lupa...

    Cantik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wak pon blaja sendirik tengok internet jakk.., ahHHKs

      Delete
  11. salam Wak...

    cantiknya...keindahan neon diwaktu mlm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam jugakk wirda tuu, tu bukan neon ye, lampu tepi jalan jakks., ahhKs

      Delete
  12. macam pernah lalu...he3... dulu remy selalu pi pasir gudang...rumah makchik..... lepak2 kat komplek pasir gudang....

    ReplyDelete
  13. flyover pon nmpk cantek kalau pandai amek..hehe

    ReplyDelete
  14. Gambar 1st tu cantiklah wak. Mcm mana jln tu bley ada kaler² yer.

    ReplyDelete
  15. camno ea wak nak buat gambor lagu tu? control speed or what ea?

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen