Followers

Friday, November 30, 2012

PROJECT 50MM - DAY 7 (SHELL LEGO MINIFIGURE)

⇧ Shell Lego Minifigure (RM12.90) and Mercedes Benz CK-16902E miniature model (PRICELESS). ©2012 WakGelas™


Ituari kan wak dh geram dengan Shell Hiway Pasir Gudang yg cewet nk beli mainan kete lego .., uhhuuu 

Smlm wak singgah Shell Taman Datok Ahmad Razali Ampang jugakk, mamat Bangla tu Xde pon tnye kena pakey Vpower yg mahal giler tuuui kalo nk beli Lego kete ke beli O-rang ke.. bayar je duit, tapi tanye kad Bonuslink jugakk.. ahHHKs 

Note. Project 50:- 50 days, 50 photos with a 50mm lens. Simple concept but to actually complete this project at a reasonable standard takes some serious dedication, personal motivation, oh & good friends help too. - Rick Nunn of the Internet

19 comments:

  1. cute nyer wak..... gambar pon cantik.....

    ReplyDelete
  2. muat ke O-rang lego tu dlm kereta merc ituuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. muat je kalo ponggok X besor mak yee.. uhhhUU

      Delete
  3. tak beli lagi kereta lego ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg gambar atas tu bukan kete Lego yee, dn X jual di Shell jugakk.. ahHHaks

      Delete
  4. org ade beli warne kuning aritu. Tp sampai arini stil dok dlm plastik lagi.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena soh cik abe bukak n pasangkan tuuu.., manjanyeee, ehhheE

      Delete
  5. Replies
    1. ko nak kena hempuk dgn lesung batu.. harharrr2

      Delete
  6. sya dah byk kumpul yg sblm2 ni pnya..
    ade la dlm 20 bijik..
    yg bru ni x berkesempatan nk beli lgi... hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. dua pulohh? wah byk giler tuuu.., uuHUuu

      Delete
  7. bagus budak bangla tu..hahaha

    Benz tu boleh bukak bonet tak? :)

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. orglen xde komplen pownn.. apa masalahnya mata mak kan tajam..., uhhuu

      Delete
  9. Ada competition kew ni Wak ngan projek 50mm

    ReplyDelete
    Replies
    1. misti ade competition ke baru nk wat projek.. uuhHUuu.., wak sukak suki jakk.., kalo SR nk join sila amek nomor dulu yee.. eeKKe

      Delete
  10. assalamualaikum wak....cantik nyer...:)

    p/s bila hari lahir wak ek..?

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen