Followers

Monday, November 26, 2012

PROJECT 50MM - DAY 3 (A METRONOME)

A metronome.
⇧ A metronome that helps my children's piano lessons. ©2012 WakGelas™

Kletak ! Kletak ! Kletak !

Ada kawan wak kata susah banget nak buat gif animation guna photoshop.., wak pon X pandir nk ajor camne.. uuuHHUu

Note. Project 50:- 50 days, 50 photos with a 50mm lens. Simple concept but to actually complete this project at a reasonable standard takes some serious dedication, personal motivation, oh & good friends help too. - Rick Nunn of the Internet

49 comments:

  1. pak pandir mmg x tau...

    tapi ko tau kan wak..?!..

    bila ko nak ajor aku... cer cakap... ahhaaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko asek bz men watsapp jeer biler nk ajor nyee.. kahh

      Delete
  2. takpe la tak reti ajar...kite buat sendiri sampai pandai je la...tak pon pakai je photoscape. jadi jugak..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhaa,, saje je nk nyakat wak kanns... ammboii

      Delete
  3. animation cun tak terkata cenggini lagi kata tak reti ajor? halasans!

    ReplyDelete
    Replies
    1. gB... wak memey saje je tu bg halasansss....ahhaaaa..

      Delete
  4. saya buat guna photoscape....tak mahir guna photoshot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. xperla makk, janji layann diri sendiri sudahhh.. ahHHaks

      Delete
  5. husband saya tere la bab gini..dia grafik design..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhaaa wak pulak yg malu dgn pro asben makk tuuu.,

      Delete
  6. tak pandai pun boleh hasil sebegitu kalo pandai lg la ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa, masih byk lg wak kena bajar uoolss.. uuHUu

      Delete
  7. piano kat rumah wak kat masai tu. model apa ya..berapa RM nya? saya nak beli piano jugak..untuk anak bocah saya...ekekekekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. dorang ckp wak kedekut ilmu tp wak nk ngomong jugak niii.., model piano tu wak lupala tapi rege dlm dua hibu hinggit wak beli kat kedai music masai yamaha jee.. jiran cina wak pon ada piano jugak, tp dorang punye lg kecik tapi.. ihiIKKs

      Delete
  8. Dgn kakak usah kata animation apa pun kakak tak tahu. Fail bab photography. Ikut mata kakak cantik belaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dari mata turun ke hati la kakk.. ehhHHee

      Delete
  9. blh x nak kata takmo ambik tau pasal adik ipar dah mmg potographer? hikhikhik

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. ehhhe, mak ni tinggal jejak pon dh oke perghh..

      Delete
  11. Waduh..waduh...kok kalau wak enggak tau...saya lagi enggak ngerti dong...hihihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh wahh.., sejak bila mak ratu ni pandey ngomong indon pulakks.. ahHHKs

      Delete
  12. kalau xpandai, buat sampai pandai. hhi

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. wahhh, doktor zira the great wes mampir neng kene.. timekaseh yoo, mongo mongo usah isin

      Delete
  14. wak kawan baru datang sini.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. datang xper jgn buat onar sudah yee.. ehh

      Delete
  15. animation gift guna photoscape je.huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. bolehh jugak, kepuasan adalah milik individu.. ihikkS

      Delete
  16. Wak dah boleh bukak seminar animation FOTOSHOP dan semua yg berkaitan dgnnya.
    Mesti wak boleh jadi jutawan segera.

    Org yg pande2 selalunya memang tak ngaku pande!

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa kang cikgu matsom iki, dadi isin wak toohh.. uuhhuUU, wak ora pande yoo

      Delete
  17. hehehe...wak..hensem header tu hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyelaa, wak jugak yg X hencem.. kuikui2 tenkiuu cik

      Delete
  18. salam, kira teror lah nie...dasat !

    ReplyDelete
  19. good luck wak... ^_^ moga success!

    ReplyDelete
  20. Ok sangat dah tu.. Wak ajar saya buat animation ni.. boleh tak?

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen