Followers

Friday, November 16, 2012

PANTAI MERDEKA, TANJUNG DAWAI


⇧ Pantai Merdeka. ©2012 WakGelas™

As'lkum semuanyee sekali lagi wak ucapkan slmt ari cuti2 mesia utk muu teman2 wak yg jauh di mato wak si pemalu..lame X update blog wak si pemalu atas2 sbb tertentu hehehe..
biasalaaa lps balik jalan2s liburanns Pontianak obersi byk yg kena buat...check kesihatan kena buat utk yg dah berumur mcm wak.poket wak pon kena check jugak heyyyhh..,heee utk nak tahu kadaan semasa lps cuti liburann mane tahu naik semuanyee hehe,lps cuti wak juga kena demam sikit aje..
walopon pale wak tengah wengg wak tetap buruan tangkep sunset matcham biasa jugakkk.. ahakKKs
salam manis tanpa madu utk muu teman2 wak yg jauh ,jaga2 kesihatan selaluu ..wsalam utk muu weiiiii..heyyyh
⇧ Tanjung Dawai and Gunung Jerai view from Pantai Merdeka old jetty. ©2012 WakGelas™

⇧ Pillbox of Pantai Merdeka. ©2012 WakGelas™

6 comments:

  1. wak...! cantik gile sunset pantai merdeka nih. ruginye saya tak penah jejak sana.

    takde orang lain eh kat pantai tu?

    ReplyDelete
  2. wah, cantik semua gambar tu wak! sy suka ^^..kelas kau wak...ihik :P

    ReplyDelete
  3. waduhhh... cantiknyerrr pemandangan!

    ReplyDelete
  4. Semart gambar2 wak. Kalah terukk gambar maya karin kat ataas tuh wak.. Wsalam. Follow u

    ReplyDelete
  5. weihhhhh.... dah sampai..?!!!...
    hebatt laahhh... pas g pontianak g pantai merdeka tuu....
    (ayat jeles...)

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen