Followers

Sunday, December 30, 2012

PROJECT 50MM - DAY 37 (ENTEROVIRUS)

⇧ Hand-foot-and-mouth disease is an illness that causes sores in or on the mouth and on the hands, feet, and sometimes the buttocks and legs. The sores may be painful. The illness usually doesn't last more than a week or so. And both of you got it from your little brother. ©2012 WakGelas™

Kemaren wak dh citer psl anak lanang wak bocah cilik yg kena saket tangan-kaki-dan-mulut heyyhh.. Sekang dh bjangkit kat abang dan kakak ye pulakks..,


[+ Yaasir got HFM disease ]
[+ Hand Foot and Mouth disease ]

Sibbaek tengah cuti sekolah sekang nii kann..,


12 comments:

  1. Replies
    1. tenkiu bro, tgh merebak kat muka tuu.. uUUhu

      Delete
  2. hehe, sabar je lah .
    sekolah dah nak mula dah.
    semoga cpat smbuh yew . :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa, next week dh sekolah kann.. UHuuuu

      Delete
  3. selama ni saya ingat penyakit ni budak kecil je yg kena..
    semoga cepat sembuh ye anak2 wak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hand-foot-and-mouth disease is common in children but can also occur in adults.., thanks makk.., uhHUu

      Delete
  4. Ingatkan budak kecil je boleh dapat penyakit ni.... biasanya budak2 yang kena ni berjangkit dari nurseri... moga sempat la sembuh sebelum buka sekolah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat nursery tu pon mestila ada sorang budak yg bawak dari luar jugak kann.. UHhuuu

      Delete
  5. hope tak menjangkit kat Wak! hihih

    ReplyDelete
  6. salam wak...alalahaii...siannya...moga cpt sembuh ye...

    ReplyDelete
  7. hamboi dekat dekat nak sekolah sana pulak dia dapat penyakit. kesian, semoga cepoat sembuh :D

    ReplyDelete
  8. Gambo stadium n menara condong tu lawa lah...bila letak lampu kat dlm mcm tu...hensem...ahakz

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen