Followers

Monday, December 24, 2012

PROJECT 50MM - DAY 31 (COMIC FIESTA)

⇧ aTi and friends, Comic Fiesta 2012, KLCC. ©2012 WakGelas™

Hari wiken semalm wak kena layan anak wedok dara wak sing gedik (bukan gedix yee) gi comic fair KL Convention tuuu.., Tapi wak X moh kaco anak wak tu sibuk bergumbira dgn konco2 kawan2nyee..,
Sebab tu Sabtu wak gi lungo aQuaria dulu, tembak2 ikan duluu heyyhh.. 

Pastu wak pon kunun2 nak masuk Comic Fair Fiesta pulakk, punyela ramai orgramai beratur Que bagaiii.., wak pon kena beratur nk beli tiket heyyh, terpusing2 ikut line yee.., sejam setengah baru dapat masuk dewan hall.. tapi wak dh penat, sepoh minit je wak tahan kat dalam tu, pastu wak pon kuar dan terus balik umah yee.. EHhhhhee 

Note. Project 50:- 50 days, 50 photos with a 50mm lens. Simple concept but to actually complete this project at a reasonable standard takes some serious dedication, personal motivation, oh & good friends help too. - Rick Nunn 

⇧ Comic Fiesta, KL Convention Center. ©2012 WakGelas™

⇧ Comic Fiesta, KL Convention Center. ©2012 WakGelas™

⇧ Comic Fiesta, KL Convention Center. ©2012 WakGelas™

⇧ Comic Fiesta, KL Convention Center. ©2012 WakGelas™

⇧ Comic Fiesta, KL Convention Center. ©2012 WakGelas™

⇧ Comic Fiesta, KL Convention Center. ©2012 WakGelas™

19 comments:

  1. wak amek pic ni kaa?? wah pandainya wak....

    ReplyDelete
  2. sampai bila ni wak... macam best jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 hari jeeer.., COMIC FIESTA 2012. December 22-23. KLCC Convention Centre Hall..,

      Delete
  3. sampai bila ni.... macam best jer

    ReplyDelete
  4. Beratoq sejam setengah, dok kat dalam tu 10 menet ja? Wak nih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan tiga poh hinggit ciku naa.., ahhHHaa, lgpon wak dh penat sblom tu kan wak dh merayap dlm aQuaria dekat 2 jam jugak tu yg X larat.. ahhHKs

      Delete
  5. Wahhh menembak gambar best ni! Watak komik tu semua macam tiru komik Jepun or Korea jer? Komik tempatan takda eh?

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. kesukaan budak2 manga muka kartun kann.. ko X join keeew..,ehHHe

      Delete
  7. macam dekat jepun pulak...tapi taktau pun info ada komic fiesta dekat klcc, huhu...

    ReplyDelete
  8. wlupun x minat ngn kartun2 manga ni..
    terdetik jgk dihati nk pki kostum dorg tu.. comel aje.. hihihi

    ReplyDelete
  9. wahhh terbaiklah wak gmbr2nya ni.. :D

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen