Followers

Friday, May 3, 2013

PERTANDINGAN FOTOGRAFI 'SOLAT DIMANA-MANA'


⇧ (Mouse Hover) Me and Ustaz Dr Hj Zahazan Mohamed, PWTC, Kuala Lumpur. ©2013 WakGelas™ 

Alhamdulillah, sudah sempurna majlis penyampaian hadiah pemenang peraduan fotografi majalah Gen-Q dgn tema 'Solat Dimana-mana' petang tadi.. walopon cuman dpt saguhati jakks., syukurr

Bebenornye wak dah lambat hantar foto masa peraduan fotografi ni nak tutup.., tingal kurang seminggu je lagi.., tu yg wak bergegas gi cari pantai bagaii naek atas perahu dan hantar.. alhamdulillah sekali lagiii..dan trimekaseh majalah Gen-Q dan Telaga Biru..iHHks

Semasa entri blog mrapu wak ni diupdet, wak pon masih X tau gambr foto wak hantar yg mana satu yg menang saguhati tuuu..,urusetia kata kena tungu kuar majalah duluuu..,UUhuuu,

Search: peraduan pertandingan fotografi 2013 malaysia photography contest competition

20 comments:

  1. hihi bape banyak gambor yg wak hantar? :)
    pape pon tahniah wak

    ReplyDelete
  2. Ustaz Zahazan keee yg bg hadiah?? saya minat ustaz ni, suka sangat kalau dengar kuliah dia kat TV.

    Tahniah ye wak.... kalau sudah rezeki tu... walaupun sipi-sipi tetap dapat

    ReplyDelete
  3. WAh..hebat lah Wak sejak dua menjak ni..Gen Q keluaran Mei ke Jun, JM nak tengok heeee

    ReplyDelete
  4. Wahhh...wak rejeki lagi ya.

    ReplyDelete
  5. Salam Wak..
    Alhamdulillah utk kemenangan walau saguhati..
    tahniah wak..
    suka sama ust zazahan tu.. best ;)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah, murah rezeki Wak.


    Ustaz yg bercakap dalam senyum... sweet gitew

    ReplyDelete
  7. kami pun kena tunggu majalah la baru tau yg mana ni..hehe

    ReplyDelete
  8. untung pandai amik gambar, ada rezeki menang hadiah :)

    ReplyDelete
  9. alhamdullilah..

    Best nya Wak...saya peminat Ustaz Dr Zahazan...slot Tafsir Al Quran dia mmg terbaik!

    ReplyDelete
  10. Tak sia2 hobi dan segala perjalanan Wak tu kanss.

    ReplyDelete
  11. tahniah wak..
    semoga mendapat kebaikan di akhirat juga ^^

    ReplyDelete
  12. tahniah wak..semoga rezeki terus masyuk.

    ReplyDelete
  13. tahniah wak...rezeki lagi....... esok lusa insyaAllah...pasti ada lagi......

    ReplyDelete
  14. wah wak wajah hampir serupa \macham adek beradik jek hah wak (nyengir)
    tahniah wak

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen