Followers

Thursday, May 16, 2013

23 YEARS AGO, TODAY

⇧ NOW (ME AND ADM, 2013), THEN (HOVER ON, INSET PIC, 1990), AR AYAM BAKAR, KUCHING. ©2013 WakGelas™


Ini gambr wak dgn anak lanang (anak lelaki) yg tua heyyhh..,Harijadi dia harini (16hb Mei) tapi wak dh belikan kek Sabtu lepas masa wak berlari2an kat waterfront tuuu.,

Muger2 anaknda menjadi anak yg soleh dan berjaya dlm segala bidang yg diceburi..aminn

Harini (16hb Mei) jugak hari Guru Cikgu sedunia heyyyh..,

21 comments:

  1. Salam Wak..
    kacak anak lanang gaya bapaknya.. hihi..
    Sanah helwah buat beliau ya..
    moga allah memakbulkan doa2 bapaknya ni..
    amin..amin....

    ReplyDelete
  2. Epi besday anak lanang.
    Dia jd followers tak blog ni?! :P

    ReplyDelete
  3. cepat betul masa berlalu kan..dah ada anak teruna ye Wak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cikKak JM bila lak nk de anak teruna jugakk.,ahHKs

      Delete
  4. wak...mne pegi rambut...hihihi..
    hepi besday kpd anak lanang

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh bagi2 kat anak2 semua2 larr.. ahhKs

      Delete
  5. Dah teruna dah anak wak...kalau tengok gambar lama tu, mesti terkenang zaman dolu-dolu ye wak..Happy birthday to him ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ofcoz lar mak, kalo xde dulu2 manade sekunk kanns..,uHUuu

      Delete
  6. selamat hari lahir untuk ADM..
    ternyata 23 tahun dulu abahnya sungguh hensem macam ADM jugak..
    sekarang pun lagi hensem kan Wak kannnn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sibbaik bro yg ckp ni jantann.,harhar2

      Delete
  7. Happy besday buat anak Wak.. dah besar anak Wak ye..

    Moga menjadi anak yang soleh dan kebanggan Wak sekeluarga ;)

    ReplyDelete
  8. wak d junior.. hehehhe.. moga jadi anak yg soleh dan harta kepada kedua ibu dan bapanya.. aminnn..

    ReplyDelete
  9. amin....insya Allah jadi anak yang soleh nih...
    ermmm...terliur tgk ayam penyet bakar tuh....sedap kan!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasi ayam penyet atau bakar ke wak X try sbb wak dh kenyang masa tu sbb dh mamam masa outing petang tuuu.,uuhUUU

      Delete
  10. Wowwwwww...pose istimewa Wak 23 tahun yg lepas.....pose tidur! hihihih

    ReplyDelete
  11. Happy bday...sama dgn hari guru la pulak....

    ReplyDelete
  12. dah besar anak teruna wak...selamat hari lahir utk nya.....

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen