Followers

Friday, November 22, 2013

TUMPANG SEKAKI



Salam dino Jemuah hari Jumaat kengkawan sumer2larr., ;-p

Walopon wak x dapat menang dua poh hibu hinggit tu tapi syukur je kanns dapat dua jibiK mini iPads.., ehHHee aLhamdullillah

[+ Peraduan Senang Menang, Tapi Ade Mak Kesahh ]
[+ WW2: Kosmo! ]
[+ Cabaran So Creamy Nescafe ]

24 comments:

  1. wahhhh..menang lagi mini ipada ke wak...Tahniah...:):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. xderlarr makk., yg ni pemenang keseluruhan Nescafe jeer ;-p

      Delete
  2. salam Jumaat, wakk....tahniah, menang lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam jumaat jugakk cik kakk tuu., alhamdulillahh

      Delete
  3. Wak ni..jelez JM tau..asyik masuk peraduan je mesti menag..murah rezeki tul...kasik JM sikit hadiah2 tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhaa., x sempat nak bagi2 kawan dh berebot2 nak beli camner tuuuh., uHHUuuu

      Delete
  4. wak ,

    asyik dapat mini iPad jer,
    jual lar satu kat pB ..

    pB bayor bulan bulan ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah kak pB tuuuh, doakan terbaek jeer.,ehHHEee

      Delete
  5. TAHNIAH WAK...siap dapat 2 bijik Ipad...rajin sertai kontes yer...wak...tak per nanti ader rezeki mesti monang bosa....

    ReplyDelete
  6. tahniah buat wak entah yg ke berapa ratus kali.. Wa caya sama lu wak

    ReplyDelete
  7. wak hensem,nak satu boleh ipadnya tu?mihmih

    ReplyDelete
  8. mek onie nak watper ipad tuu.., kahh

    ReplyDelete
  9. Mse tgk contest ni keluar itu hari terpikir jgk nk join. hehe..lama dah tak join menda2 gini..
    tumpang BW & happy weekend Wak Gelas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. xper cik chot tuu., contest laen banyak lagikks.,iHHhkks

      Delete
  10. tahniah wak tahniah, tak nak bagi hadiah kat Bubbly Baby yang dah nak keluar ni ke? he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh bestnyer makk nkde baby baru tuuuu.,ehHHee

      Delete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen