Followers

Tuesday, November 12, 2013

DAH MASUK KOTAK


Free Thumbler with 3 in 1 Nescafe, AEON Big, Ampang. ©2013 WakGelas™

mendapat inspirasi dr beberapa blog collections barang2 unik dan menarik spt blog spallanpunya, semalam ptg wak dh jalan2s pasaraya..,sambil tengok2 terjengket2 dn beli2 produk yg menawarkan barang2 percuma sebagai promosi..,

bebienornye banyak jugak, tapi wak amek 3 barang duluu., dan ini bukanlah barang2 untuk contest peraduan yee.., ehhHHEee


Pelapik cawan percuma dengan Nescafe Classic, AEON Big, Ampang. ©2013 WakGelas™


Thomas Fun 3D Puzzle with Dutch Lady milk purchase, AEON Big, Ampang. ©2013 WakGelas™

13 comments:

  1. wow....leh jual balik ni wak......ahakz

    ReplyDelete
  2. Tentu kat rumah Wak ada mini muzium
    Kalau dah penuh
    Panggil saya Wak
    Sambil2 nak berguru mcmana nak dpt hadiah
    terutama kereta

    ReplyDelete
  3. byk nyer barang buat koleksi...boleh buat satu hobi baru nih

    ReplyDelete
  4. Saya yg dapt free kalau boleh guna semua guna je tapi elok jugakan simpan lam almari buat koleksi.

    ReplyDelete
  5. kalau takde yang mengusik ok boleh buat koleksi.. ni kalau ada budak2 cam ne tu wak hehe

    ReplyDelete
  6. tumbler nescafe tu saya pun ada..suka..

    ReplyDelete
  7. Salam Wak..
    untunglha dah masuk kotak..
    hihi..
    koleksi sbgai hobi pun menarik jgk :)

    ReplyDelete
  8. dapat kat saya...boleh simpan dalam kotak.
    dapat kat orang rumah saya...buat pakai harian le jawabnya

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen