Followers

Thursday, April 25, 2013

SORRY NO CURE


⇧ Invitation to receive the prize. Thank you Gen-Q mag. ©2013 WakGelas™

Assalamualaikum kengkawan dan salam Khamis lar fulakks,


Citer 1. Pagi tadi tetiba abang bekas tuan punya tanah yg wak beli tanahnya kat kampong dh tefon wakk.. nanges2 mintak maap kata nak bayar duit diskaun yg dia janji nk bagi duit wak balik lepas lebih 5 tahun.. wak pon dh luper.. tapi dia nak bayar separoh jeer sbb tu je yg dia mampu, wak kata okelahh dan wak soh dia bagi kat bapak wak kat kampung jeer..

Citer 2. Ada penganjur pertandingan fotografi dh mintak maap kat wak sbb kemaren wak dh komplen sbb dia X tulis dlm terma & syarat pertandingan yg peserta dari luar daerah X boleh sertai pertandingan tuu.., Wak X kisah x menang peraduan tapi penganjur kenalah prihatin dgn syarat yg lebih jelas.., suke suki dorg je kanns..

Citer 3. Petang pulak tadi wak baru terima surat jemputan emel dr majalah Gen-Q yg buat peraduan fotografi 'Solat Dimana-mana' soh wak dtg mingu depan amek hadiah saguhati jeeeew.., Hadiah utama kamera compact Nikon orglen yg punye yee..,hewhew2 [+ link: Gen-Q The Teaser ]

Citer 4. Peraduan mini wak Paris - Masai Giveaway akan berakhir esok tengahari yee., Jadi untuk kawan2 yg ingin mencuba masih ada sehari lagii..,Dan yg dah join giveaway wak tuu, wak ucapkan berbanyak2 terimakaseh. Wak akan senaraikan dulu nama2 peserta untuk dipilih secara rawak minggu depan.., [+ link: Wak Gelas Paris - Masai Giveaway ] Tunguuu

12 comments:

  1. tahniah wak..tepok tangan untuk wak..walau saguhati pon x per la wak khennsss... :)

    ReplyDelete
  2. berita gembira dan berita tak berapa mengembirakan hehe

    ReplyDelete
  3. hadiah lagik...JM jgk tak dpt apo2..Tahniah Wak...

    ReplyDelete
  4. Salam Wak..
    alhamdulillah..rezeki dtg melimpah ruah..
    yeah..nnti cma join GA tu yer :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah di atas segala pencapaian Wak...hehehehhe

    ReplyDelete
  6. hamboi, aktif betul wak hantar contest sana sini ya...sampai ke mag Telaga Biru...ekekeke..bagus..bagus...

    dah try hantar kat Nat Geo tak Wak?

    ReplyDelete
  7. Wak, booth telaga biru bukak kat PWTC tu sebab mmg ada Pesta Buku eh?

    ReplyDelete
  8. terer r wak skrg ni..
    tahniah.. ;)

    ReplyDelete
  9. tahniah wak Kaca Untuk berjutta kali ya (nyengir)

    ReplyDelete
  10. tahniah wak...kechil atau besar..tetap rezeki tu.....

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen