Followers

Tuesday, April 9, 2013

KALAU DAH MEMEY CHANTEK


⇧ Masjid Ubudiah, Kuala Kangsar. ©2013 WakGelas™

Masjid Ubudiah Kuala Kangsar ni memEYlah cantek khenn.., tengok dlm cermin pon tAtap menawan.., subhanallahh..

Inikan pulak dibandingkan dgn rumah tua yg uzur dan X terpelihara .., tp yg felikknye, saperlar yg cantas rumput dgn rapinye dihalaman rumah tua ini? OOooh mungkin majlis bandaran agaknye..,ehHHEe

Pascanota. Wak pon felik jugakk naper ada tembok tangga batu bagaii keliling depan rumah buruk nii.., mungkin salah satu projek juta2 pembaziran yg terbengkalai agaknyee..,uuHHuu


⇧ An abandoned old house and Masjid Ubudiah, Kuala Kangsar. ©2013 WakGelas™

30 comments:

  1. wow! gambar first tu memey molek!

    ReplyDelete
  2. masjid ubudiah memang sangat2 chantek.......bangga jadi anak perak..hik3

    ReplyDelete
  3. Kuala Kangsar - tanah tumpah darahku... :)

    ReplyDelete
  4. Aduh wak...dua2 cantik...rumah lama tu kalau dijaga dan dibaikpulih mesti cantik..siapa punya la agaknya?

    ReplyDelete
  5. kuala kangsar...bandar diraja...cantik,tenang...

    ReplyDelete
  6. Wak kena la duduk situ sebulan buat pemerhatian tgk sape yang cantas rumput hihi.

    ReplyDelete
  7. memey chantek sangat (^_^)

    ReplyDelete
  8. Bangga jadi menantu org Perak...ekeeekee...

    Gambar2 tu memang mantop.

    ReplyDelete
  9. rumah tu usang, tp nampak cantik dlm gambo.. :)

    ReplyDelete
  10. tetap nampak cantik walaupun terbiar.masih terserlah kesenian senibina rumah tu
    cantik la area ni..sy pernah singgah sekali je

    ReplyDelete
  11. cantiknya.. tak pernah jejak ke sini...

    ReplyDelete
  12. iman yg dok perak xpenah jejak kt KK lagi

    ReplyDelete
  13. Yg peliknya, kenapa rumah lama tu ada tangga batu?

    ReplyDelete
  14. wow..kreatip gambar 1st. Boleh jelas pulak tu. Wak dah lap siap2 ke cermin tu?

    ReplyDelete
  15. Cantiknya.... mmg kreatif la Wak nie..

    ReplyDelete
  16. permandangan kat area sini cantik

    syok untuk tembak-gambar. haha

    ReplyDelete
  17. Salam wak..
    huhu..mmg cantik..x nafikan! :)))

    ReplyDelete
  18. Cuba bayangkan rumah buruk tu dalam keadaan baru dan berseri2. Mesti terpukau kita jadinya kan?

    ReplyDelete
  19. hehe...cantik gambar 1st tu wak, kreatif sangat...

    ReplyDelete
  20. Wak..

    memang oseemmm!!
    aduhh jatuh chenta gambar nie

    ReplyDelete
  21. wakkk.
    nak majuklah.
    awatlah itu ari pi tutup semua kotak komen.

    mujur leh jerit2 dah..
    like!

    ReplyDelete
  22. rumah sapa lah agaknya erk
    masih terpelihara biarpun nampak USANG
    Teringat lak kat LAGU RAHIM MAAROP dikala ini erk wak Kaca (nyengir)

    ReplyDelete
  23. assalam...rumah Allah mesti la wak n rumah lama tu agak menyeramkan...

    ReplyDelete
  24. uniknya masjid ubudiah tu wak...dah lama remy tak kesana....... rumah usang tu pun menarik....

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen