Followers

Tuesday, January 8, 2013

THEN AND NOW (SEDI & KALAKA)

⇧ NOW (YAASIR, 2012), THEN (HOVER ON, 2008), RUMAH PANJANG SEDI, SARAWAK. ©2013 WakGelas™

Asl'kum semuanyee,mudh2an semuanyee sihatkan..

sila gerak2kan mouse kawan2 atas gambiran tu yee.., eeee saje wak nk tayang gambor 4 tahun dulu dgn sekang yee.., buat kenang2an jugakk.., ahHHKs

W'salam dari Wak yg jauh di mato kwn2 kenang wakk yg X hsem dlm ingatan muu semua weiii...

⇧ NOW (AQI, 2012), THEN (HOVER ON, 2008), SMK KALAKA, ROBAN, SARAWAK. ©2013 WakGelas™


24 comments:

  1. hehehe..suka la Wak tgk 'mouse hover' macam ni...lokasi & org nya sama, cuma berbeza tahun...Yg SMK Kalaka tu, dulu takde lambang sekolah..sekarang dah ada..Yg Yaasir, dulu penuh pokok dlm pasu kat tepi jalan..sekarang dah takde...:)

    ReplyDelete
  2. yaasir daripada kurus ke besar sikit, Aqi plak. dari besar ke kurus :) hehe

    ReplyDelete
  3. syok pulak main hover2 gitu. aqi dah besar makin hensem :) keh keh keh

    ReplyDelete
  4. suka nya mouse hover ni...heheh..salam petang wak

    ReplyDelete
  5. best plak main mouse hover ni...ekekeke...sentimental value gamba tu...

    ReplyDelete
  6. Abang dulu tembam sekarang kurus
    Yassir dulu kurus sekarang tembam

    nice

    ReplyDelete
  7. Wakkk...saya sukaa sangat main mouse hover nie. Mcm bocah cilik pula rasa eii. Skill tangkapan pun berbeza kan Wak...

    ReplyDelete
  8. Cepatnya masa berlalu ya Wak... dah besar da dia.. (^_^)

    ReplyDelete
  9. anak wak ke? 1st sampai sini.. thanx singgah blog queen

    ReplyDelete
  10. mouse hover boleh membuatkan petang kite jadi tak mengantuk...kan kan kan

    ReplyDelete
  11. follow wak ye..smk kalaka..mcm kelakar aje..unik namanya

    ReplyDelete
  12. menarik entri ni sukar diungkapkan ...

    ReplyDelete
  13. Salam singgah di waktu petang....

    ReplyDelete
  14. Salam Wak..
    comel la Yaasir tu..
    nak cubit pipinye boleh tak wak ??

    hehe (^_~)

    ReplyDelete
  15. comel jea. muka kalau tgk masih sama jea, cuma dah besar dah

    ReplyDelete
  16. tak juah beza pun muke diorang tiga tahun yg lepas dgn muke skang

    ReplyDelete
  17. waduh wak..muka dari kecik sampai besau sama jer...bezanya kecik x pakai spek..skang dah pakai...pape pun salam kenal dan follow dari hakak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahha, pasti ke mek X salah tengok ni? bukan compare gambar atas dgn bawah tapi gerakkan mouse mek atas gambar tu dulu yee.. UUuhhuu

      Delete
  18. wah~...teknik ini dipanggil mouse hover rupanya, baru tau wak :)

    ReplyDelete
  19. eh....eh...hebatnya...gambo le tukau2....ahakz

    ReplyDelete
  20. Wah cam magic ye Wak bleh tukaq2...

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen