Followers

Tuesday, January 8, 2013

PROJECT 50MM - DAY 46 (GARDEN BRIDGE)

⇧ On the bridge links between the Gardens and the Midvalley mall. ©2013 WakGelas™

Salam Selasa kengkawan wak sumer2 laaar..,

Wak tengah bzzz nk siapkan anto hadiah pemenang GA wak yg X sbrape tu yeee..,

Note. Project 50:- 50 days, 50 photos with a 50mm lens. Simple concept but to actually complete this project at a reasonable standard takes some serious dedication, personal motivation, oh & good friends help too. - Rick Nunn

24 comments:

  1. Replies
    1. kalo leh gerak2 lg cantik mbakyu kaanns.. ehhee

      Delete
  2. wak tgkp gmbr lampu pun buleh lampu tuh jadi cantik hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wak tembak2 je ye iima jelitt tuuu.. ehHHe, tenkiu sukak gmbr wak

      Delete
  3. arghhhh silauuuu :p


    p/s: mai le ipoh tembak gambaq kat sini. bwahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhhaa.., wak pon baru balik dr iPoh.. ;-P

      Delete
  4. Kenapa lampu ni tak der animasi klip-klip mcm bunga api tu

    ReplyDelete
  5. kabare wak! lagi 4 hari nak 50 hari dgn 50mm ye wak.. dah cukup 50 hari nanti projek apa lagi wak?

    gambar laguna alam tu cantik betul wak, macam grand canyon pun ada nampaknya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wak kabare waras yo.., pas 50 hari kalo ko nak sambut baton cabaran wak ni memey dialu2kan yee.. ader bra?

      Delete
    2. terasa hendak jugak menyambut cabaran tu wak.. tapi saya ada 35mm aje, buat 35 hari cukup lah kan.. :)

      hari ke 51 nanti saya sambung utk 35 hari lagi wak ye..

      Delete
    3. banyak songehla abg bro nii.., buat jeeer.., ahhhaA

      Delete
  6. Replies
    1. ala mbakyu, sudah tau btanye pulakk.. uhhuu

      Delete
  7. napa tak buat .gif gambar lampu tu wak..macam fireworks aritu...huhu

    ReplyDelete
  8. waaah cantik.. kalau hana ambil gambar yang jauh dan yang nak di fokus sama ja.haha

    ReplyDelete
  9. Xsabar mahu tgk gambar projek ni

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen