Followers

Thursday, October 18, 2012

PUSAT MARITIM PUTRAJAYA

⇧ PICC VIEW FROM MARITIM CENTER PRESINT 5, PUTRAJAYA

salam semua..
 
Ape kbar kwn2 w'pon blogger byk brubah , tpi dah X semesrah dulu dan masih ramai lagi orng X tahu cara2 utk melihat komen2 kwn2 pd blog ,wak tahu pon dari seseorng kwn ,mekasih aWak beritau wak camne nak tahu orng yg komen ade kee X ade dlm blog hehheEE...
 
Bukan ape wak tgok ramai kwn2 kita yg dah bosan ngan blog wak yg baser tunggang langgang cacamerba bagaii nii  ...mudah2an jgn kita tinggal kan pershbatan yg kita buat selama nii kita jalinkan... muhahhhaA

tadi malm pas anto bini wak intan payung gi airport KLIA tuuui, wak pon singgah kjap kat PICC, X leh masuk dlmm tapiii.. iiiiEE geram wak tauuu
 
W'salam dari wak utk semua kwn2 yg mengenali diri niii....aminn.
 
Maafkan dagu renung2kan..
 
 

14 comments:

  1. hamboiiii..wak ni mmg rajin betul la kan...lepas klia, gi PICC pulokk..:P

    bila la nak rajin macam wak ni kan...nak pacak tripod kat hentian highway pedas macam wak buat tuuuuu ;P

    ReplyDelete
  2. Wak memalam org tido org dah tak gi PICC tu...ekekekee...

    ReplyDelete
  3. wak2daddyziyyad:
    kalo nak sehibu daya laa.. ahhaaks

    wak2junaina:
    kalo dh tdo naper lampu masih bukak terang benderang lagikkss

    ReplyDelete
  4. Wak. Pandai menggoda dengan pix lawa2. Sha gi sana gambar itam ngan putih je. Kalau malam langsung tak nampak dah:P

    ReplyDelete
  5. wak2cHeRyNaPiReS:
    xde maknenye goda dgn pix jeeer.. uhhhuuU

    wak2Kancil8349:
    ehhhee, tenkiu daun keladi cekguu..

    ReplyDelete
  6. Beautifully captured shot,
    Wak,saya tak tahu jln di Putrajayalah.

    ReplyDelete
  7. wak2thomas:
    sekang kan dah ada gps.. ehhhEEE

    ReplyDelete
  8. fuuhh.... amazing gambar tu wak...!!!!

    ReplyDelete
  9. wak2mulan:
    ehehh.. biasa2 jee makk, tenkiu

    ReplyDelete
  10. Cantekkk es yusuel gambaq wak nih. Basa tunggang langgang tu wat owang sakit pewot selalu la wak.

    ReplyDelete
  11. Cantekkk es yusuel gambaq wak nih. Basa tunggang langgang tu wat owang sakit pewot selalu la wak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wak2dinasAldi:
      kalo btol2 saket pewot jgn saman wak pulopp naa.. uhhhuu

      Delete
  12. AWESOME!!!! wak ni photographer ke?

    ReplyDelete

Assalamualaikum kengkawan wak sumer2larr.,Sila larr berkomen kalo de blog.., jagalah tatasusila tuturbahasa adab juger yee.. ammvoiii