Followers

Thursday, October 11, 2012

KETUP-KETUP

asl'kum semuanye

salam2 ceriakan diri muu ngan tadah,
biasalaa bila otak dah henggg tuu yg nak bwk diri nuuun sna sni.. iiihhhIIIE

sabtu kemaren pon wak dh berlarian kat kebun bunga raya dan orkid key Ell tu sama2 dgn anak lanang bocah cilik tuuuh.. eeehhEE
 
⇧ KETUP-KETUP (BAUHINIA KOCKIANA) FLOWERS, HIBISCUS GARDEN, KL
⇧ BAUHINIA KOCKIANA, HIBISCUS GARDEN, KL

15 comments:

  1. hari tu pgi tapi x dapat masuk..

    ReplyDelete
  2. hari tu pgi tapi x dapat masuk..

    ReplyDelete
  3. wak2CikguMa:
    naper Xleh masuk pulakk? ada Datok Bandar tgh buat inspection kahh? uhhuuu

    ReplyDelete
  4. happy bulih bergambar dengan bunga..

    eh baju tu baju "wak gelas" la.. cun!

    ReplyDelete
  5. wak2RaiOurkizuna:
    watermarks kat baju je tu makk.. ehhhee

    ReplyDelete
  6. Anak lanang bocah cilik ni, sejibik muka mak dia kan Wak :)

    ReplyDelete
  7. wak2DaddyZiyyad:
    x baek doc tau, penat je me buat tuuu.. ahhhaaa

    ReplyDelete
  8. yaasir dah pandai posing senyum sekarang. :D

    ReplyDelete
  9. wak2gadisBunga:
    ehheee.., posing mengamuk pon pandai jugakk..

    ReplyDelete
  10. Kalu ada skill photograpy bunga taik ayam pun cantek jadinya...jelez I tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wak2JunAina:
      nnti wak tunjuk gambar bunga taik ayam tu cantik takks.,?

      Delete
  11. Yaasir, cak! Apa merah bawah mata Yaasir tuu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wak2dinasAldi:
      kata kena geget nyamuk yeee..

      Delete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen