Followers

Wednesday, October 24, 2012

FUNFAIR TAMAN DAGANG

⇧ TAMAN DAGANG ©2012 WakGelas™

Gambaran diatas Xde kene ngene dgn citer dibawah yee heyyyH...

Pada suatu hari, sepanag suami isteri dan anaknya berjalan-jalan di satu tempat.....mmm......lambat citerr.... cerr pendekkan citerr.......

“abang aji, dinda nak p tandas lah...tak tahan”
“ala....kenapa???...nak p sekarang ke??”
“ye lah...tak kan nak buang kat sini...”
“ala....budak ini siapa nak jaga...??”
“ala abang aji ini ngadelaa..... abang lah yang jaga, tak kan nak suruh mak cik guard nak jaga.......kejap je...dah tak tahan ini...boleh lah abang aji....?”
“mmmm...cepatlah...abang tunggu ini....!!!”

eeeHHee.. wak gurau2 jeee.., jgn saman wak yee.. ceriakan idup muu ngan kata2 weiiiiiiiii dari wak si pemalu..yg pasti hepii selalu syum2 selalu..
 

Google

 

12 comments:

  1. cantiknye gambo funfair nih wak! :)

    ReplyDelete
  2. hahahaa...pak aji ni boleh dharap ke...

    ReplyDelete
  3. Hheee, takpe Abg Aji boleh tunggu :)

    Gambar funfair tengok pun gerun :D

    ReplyDelete
  4. Soalnya..adakah abg aji itu adalah wak?? ^__^

    ReplyDelete
  5. adehhh... blh pulak dia pegang anak dia macam tu je.

    ReplyDelete
  6. pic bawah tu menakutkan.. huhuhu bang aji...

    ReplyDelete
  7. hamboii, pak aji tu boleh harap ke wak,.haha

    ReplyDelete
  8. abang aji yg tak pakai ketayap.! hehehe

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen