Followers

Wednesday, October 24, 2012

LUSA DAH RAYA

⇧ BUKIT BELACAN, AMPANG ©2012 WakGelas™

asl'kum semuanyeee ..weiiiiiiiiiiiiiii 

Tadi mlm wak dh tengok atas rumah merpati wak tu bulan dh terang.., tup tip tip rupenye 7hb zulhijjah sudahh, lusa nnti 10hb dh wukuf arafah puloookkks..,

wak pown dh rindu2an Mekah, arafah, mina, muzdaliffah jugakk.. Uwahhhhh

sambil tuuu, wak nk ucap muger2 rakan taulan sanak saudara wak yg sekang brada di Mekah dapat menyempurnakan ibadah haji rukun 5 kita dengan mudah dn selamat.. muger2 dpt haji yg mabrur gituu..

W'salam dari waK mohoon maaf salah silap mcm2 yg menyenggong perasaan kwn2 blog wak dkt cini..yg kurng dktnyee dari wak yg lebih came2 kita konsi bersame jgn2 kemut sgt tauu hehehe..

51 comments:

  1. selamat hari raya haji ye aji wak...maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  2. wak2gadisBunga:
    sama2la kita bermaaf2an yee.. ehhEE

    ReplyDelete
  3. Salam Aidil Adha dari saya buat Wak Aji Sekeluarga...
    MOhon Maaf Zahir dan Batin...

    ReplyDelete
  4. wak2CikPuanLawo:
    sama2la kita bermaaf2an yee.. ehhEE

    ReplyDelete
  5. Salam,
    Selamat hari raya Aidiladha untuk wak sekeluarga

    ReplyDelete
  6. wak2Kniedaz:
    sama2la kita bermaaf2an yee.. ehhEE

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah di panjangkan umur lagi tuk sambut aidiladha tahun nie....

    selamat hari raye wak!

    ReplyDelete
  8. wak2lieyalatif:
    sama2la kita bermaaf2an yee.. ehhEE

    ReplyDelete
  9. Salam kenal wak..selamat hari raya haji maaf zahir batin...follow sini yer..ada ms wak followlah orng jauh nie yer..

    ReplyDelete
  10. wak2ummuaidan:
    sama2la kita bermaaf2an yee.. ehhEE

    ReplyDelete
  11. InsyaAllah mudah-mudaha jemaah haji disana mendapat Haji Mabrur termasuklah sedara MJ dan juga Nenek MJ.

    ReplyDelete
  12. wak2MyraJay:
    sama2la kita mendoakan yg terbaik tuk mereka semua yee.. aminn

    ReplyDelete
  13. as salam wak,

    salam aidil adha...moga ceria :)

    ReplyDelete
  14. wak2Tihara:
    wasalam jugak dan selamat hariraya qurban..

    ReplyDelete
  15. Salam aidiladha utk wak..
    Njalok ngapuro angger eneng seng salah omong yo.

    *tumpang praktis jawa kat blog wak..:-)

    ReplyDelete
  16. wak2Ujie:
    iyola mbakyu podo2 njalok ngapuro salah silap wak ye.. eeeHee

    ReplyDelete
  17. Selamat Hari Raya Haji juga Wak. Mohon maaf salah dan silap juga.

    ReplyDelete
  18. wak2pokokManggis:
    sama2la kita bermaaf2an yee.. ehhEE

    ReplyDelete
  19. selamat menyambut hari raya aidilahda..
    sama sama kita hayati maksud sesebuah pengorbanan itu..

    ReplyDelete
  20. Cantik sekali Wak, great details in there.

    Focal length berapa mm ya?

    ReplyDelete
  21. Selamat Hari Raya Aidiladha wak... :D

    ReplyDelete
  22. wak2izan:
    slmt ariraya aidiladha jugakk..

    ReplyDelete
  23. wak2deengineur:
    250mm jeeer.. ehhhEEe

    ReplyDelete
  24. wak2Nora:
    slmt ariraya aidiladha jugakk..

    ReplyDelete
  25. Selamat Aidiladha wakkk...
    Jemput ler dtg beraya ke teratak hamba... hehehe

    ReplyDelete
  26. wak2TembikaiLaici:
    slmt ariraya aidiladha jugakk aWak.. kt teratak aWak ado ketupat lemang keeeew.. ehhheeEE

    ReplyDelete
  27. assalamualaikum wak...selamat hari raya aidil adha yer...:)

    ReplyDelete
  28. wak2maszull:
    waalaikumsalam slmt ariraya aidiladha jugakk jugakk..

    ReplyDelete
  29. salam kenal yer wak.
    selamat hari raya yer wak
    ni nak salam raya dgn wak

    "Waaak, selamat hari raya yer wak. moga moga wak dipanjangkan umur, wak dimurahkan rezeki yer wak... dipanjangkan jodohnya wak yer. Maafkan ijja yer wak.. halalkan makan minum,doakan rumahtangga ija bahagia selalu yer wak "

    ehhh.. bukan raya puasa ddaaaaa... ini raya haji la waak... hahahah

    ReplyDelete
  30. wak2ijahans:
    iyela iyelaaa.. salam raya jugakkk

    ReplyDelete
  31. wak2KesumaAngsana:
    slmt ariraya aidiladha sekali lagikks..

    ReplyDelete
  32. Selamat hari raya aidiladha wak... Sama-samalah bermaafan ye wak.

    ReplyDelete
  33. wak2Hazmin:
    slmt ariraya aidiladha jugak buat kamuu..

    ReplyDelete
  34. Selamat Hari Raya Haji ya Wak...:)

    Mak ayah saya pun Insya Allah akan bertolak utk wukuf di arafah ni

    ReplyDelete
  35. wak2DaddyZiyyad:
    slmt hariraya qurban jugakk doc..,
    muger2 mereka dpt menjalani ibadah haji dgn aman dan selamat.. tiada wukuf tiada haji yee.. aminnn

    ReplyDelete
  36. selamat hari raya haji wakk, maap salah silap saya., :D

    ReplyDelete
  37. wak2Shasha:
    slmt hariraya qurban jugakk, sama2la kita bermaapan yee..

    ReplyDelete
  38. selamat berkorban wak..

    salam kenal..

    ReplyDelete
  39. wak2ratu:
    slmt hariraya qurban jugakk, sama2lah kita bkenalan yee

    ReplyDelete
  40. Selamat hari raya haji, tuan haji. Mintak maaf banyak2, jangan simpan dalam hati yeh.

    ReplyDelete
  41. wak2Dinas:
    slmt hariraya qurban jugakk, jap wak nk carik peti sat naaa.. aahhhaa

    ReplyDelete
  42. salam hari raya haji ye aji wak.! :)

    ReplyDelete
  43. salam aidiladha wak....salap silap 0-0 ye..:)

    ReplyDelete
  44. wak2sepa:
    slmt hariraya qurban jugakk bro! ;-)

    ReplyDelete
  45. wak2Aishah:
    slmt hariraya qurban jugakk cik adek manes tuu.. ehhheeE

    ReplyDelete
  46. Selamat hari raya Haji wak.. Saya kirimkan koleksi ucapan raya melalui sms sebagai tanda ingatan dari jauh..



    Koleksi SMS Ucapan Raya AidilAdha pilihan Anuar

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen