Followers

Monday, October 21, 2013

REMBULAN MASAI


A full moon in my garden, Masai. 15 Zulhijjah 1424 ©2013 WakGelas™

Salam Senin kengkawan wak sumer2 larr.., ehHHEe

asek wak citer psl kotex contest je bowsann kanns.,aPtB ...,uHUuu

ni wak nk tunjuk gambiran bulan semalam 15 haribulan mengambang penoh depan umah hinggap wak yee.., ehhHEe

23 comments:

  1. Salam monday blues wak..

    Tkpe wak cite psl contest tp disertakan pic yg wak amik utk kami cuci mata,tak jemupun wak...

    Cantik sgt pic bulan penuh tu...bulan mengambang kalau ada burung pungguk sekali lg cntik....ehehehe

    ReplyDelete
  2. salam senin wak :). Bulan dah mengambang...

    ReplyDelete
  3. assalam Wak... aaa memang tak jemu tengok rembulan yg Wak tembak ! I like!!

    ReplyDelete
  4. Salam pagi senin wak...cantik rembulannya... ^_^

    ReplyDelete
  5. indahnya wak...kalau anak-anak suka cakap kenapa bulan asyik ikut kita saja mama.....

    ReplyDelete
  6. wahh betul2 depan uma er wak..patut shap semacam je gambar nye

    ReplyDelete
  7. SALAM wak moga2 wak sihat sentiasa :)

    ReplyDelete
  8. wow..cantiknya..subhanallah..

    ReplyDelete
  9. Subhanallah..Cantik sangat bulan mengambang penuh cm tue..=D

    ReplyDelete
  10. Lama dulu anak makchaq ada ambik gambaq bulan macam ni.. lama jugak nampak dia dok menenang guna lens panjang..
    bila dia tunjuk gambaq makchaq tanya betui ka ni bulan?.... awat ada macam garis2 kat bulan tu?...
    rupanya betui la no..
    La ni dia dah pencen ambik gambaq jadi penjuai kamera dan gajetnya pulak... sesekali ja pi ambik gambaq sukan... dia suka ambik gambaq people in action katanya..

    ReplyDelete
  11. kulim hujan lebat,tak nampak bulan semalam..cuma pagi tadi ja nampak kejap...cantik sangat...

    ReplyDelete
  12. Bagai pungguk rindukan bulan...mana tak rindu tengok dari jauh cantikkkk ja...

    ReplyDelete
  13. Teringat sebuah lagu ghazal dahulu...

    Bulan mengambang pakngah lah balik...pak ngah lah balik....

    Cantik sgt bulan tu wak...

    ReplyDelete
  14. tengok dari bumi memang cantik kan bulan tu.. ;)

    ReplyDelete
  15. bulan dari jauh memang cantik.:)

    ReplyDelete
  16. kabare Wak? salam bulan mengambang untuk Wak, moga sihat selalu hendaknya :)

    ReplyDelete
  17. salam.. cantik gmbar bulan.. bulan penuh..

    ReplyDelete
  18. Masai??? wadduhhh wadduhhhh.....

    ni kat kerajaan masai mcm dlm citer p ramlee tu ke wak?

    bulan penuh, nice snap

    ReplyDelete
  19. tanda2 dtg bln ke ni? hehehehehehhe gegurau

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen