Followers

Tuesday, October 29, 2013

FOR SALE: NEW CANON EOS 600D (SOLD OUT)


New Canon Eos 600D for sale. ©2013 WakGelas™

Salam dino Seloso hari Selasa yg hujan lembab jugak kengkawan wak sumer2 larr.., ehHHEe

Kamera baru untuk dijual. (SOLD OUT)
CANON EOS 600D KIT 18-55MM LENS
NEW SET WITH 1 year WARRANTY

New Camera for sale for ONLY @ RM 1700.00 (RRP:RM1999.00)
Sila pm wak ..sblom SOLD-out yee ;-p

F.O.C
*SDHC 16GB MEMORY CARD
*CANON CAMERA BAG
*BATTERY GRIP

[+ Canon EOS 600D Review - photographyblog]
[+ About 600D - Canon Malaysia ]

29 comments:

  1. teringin nak guna camera macam nie..bila ler gamoknya...

    ReplyDelete
  2. Sudah ada Canon tapi tersadai je wak...huhuhu

    ReplyDelete
  3. Ada duit. Nak juga beli. Tapi duitnya tak ada.. huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bank pown banyakk duit perghh.,ehHHEe

      Delete
    2. itu jawabnya berhutang la Wak. Tak naklah hutang. Nak beli guna cash je. Huhu.

      Delete
    3. itu jawabnya berhutang la Wak. Tak naklah hutang. Nak beli guna cash je. Huhu.

      Delete
  4. Teringin wak..rm1000 boleh...huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. non-negotiable kawan wak kata..,uHUuuu

      Delete
  5. wak xyah la jual,bagi TB jelaa..sedekah kn amalan mulia hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. japp, nnti wak tanye kawan wak punye kamera tu duluu..,,



      oops, 'poyolah ko' - kawan wak dh kate yee., ;-p

      Delete
  6. waduh...waduhh... mo beli..tapi duit nya nggak cukup wakk...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. leh pinjam duit ahlong dulu makk.,ahHKs

      Delete
  7. Kalau 'berduit' nak je rembat tapi akhir tahun ni banyaaakkkk pulak nak guna duit...uwwaaaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. xper makk, leh tungu awal tahun depan fulakks.,ahHHkks

      Delete
  8. ade kamera mcm ni tapi tak reti teman menggunanyee.. last2 pakai hp nye camera juga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo mak x reti sila guna 'Auto' menu jer makk.,ahHKss

      Delete
  9. penat dah nak angkot camera gini...hahahaha habis dah kena jual...now on Panasonic Lumix GF6...mmg best! :)

    eyhh lupa, da folo awak tuan tanah heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo okehh., wak pon pakey panasonic lumix gakk., GF1 jerr tapii..,uhhUUu

      Delete
  10. Kot wak menang lens Canon belang2 plak lepas ni, jual murah kat saya tau...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa abg doc, beli je kat kedai rege taik gigi jeeer tuuuh.., ehhKKee

      Delete
  11. Wak cer tanya kwan wak tu..bleh byr ansuran tak..5 x bayar...hihihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak eye_nee, wak dh tanye ye., kawan wak bilang xleh COD jakk., lgpon dia nak beli kamera baru kat kedai pon nak pakey duit jugakks..,uhHUuu

      Delete
  12. Go lumix GF6! hahahahaha Wak try GoPro terus hehe

    ReplyDelete
  13. alahai wak... kami punya versi awal 2008 pon tak habis guna lagi.. memang nak jual tapi tau tak laku kot.. semua yg baru bikin mata jadi keliru... hahaa...

    ReplyDelete
  14. tak mampu pula nak membelinya wak.. ehe..

    ReplyDelete
  15. Belum masanya nak pakai kamera macam ni. haha. Tak mampu..

    ReplyDelete
  16. Salam Wak..

    belum ade buyer lagi yer..?
    sape2 nk beli sila PM wak sebelum sold out yerr :)

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen