Followers

Saturday, September 28, 2013

NEW CAMERA BAG FROM DK


Yaasir and my new DK camera bag. ©2013 WakGelas™

Assalamualaikum dan salamm wiken lar kengkawan wak semua2 tuuuuh.,

aLhamdulillah, semalam wak dh trime beg kamera hadiah kemenangan ruangan Cabaran DK - Lampu., hadiah dari majalah Dunia Kamera..,

[+ Wanita Malaysia Ramai Tak Puas ]

Tapi kann, beg kamera tu besarlar sangatt dan wak rasa wak X pakai.., uHHuuu

Niway, timekaseh tuk majalah Dunia Kamera jugakks., aHHKs

24 comments:

  1. mmg besar gedabak wak...boleh buat beg anak ke sekolah hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. nih bukan beg sekolah, ni beg kamera mak, ada compartment letak lens, bodi camera, .. bukan saje besar gedabak tapi beratla jugakkk.,s ahHKs

      Delete
  2. Peh....anak Wak ni...eh Wak Gelas ni semakin cool Besar besok ngalahkan bapaknyaa ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah kang matsom, mugo2 menjadi anak yg soleh jugakk.,aminn

      Delete
  3. wah....mmg besar...kalau xde riang compartment ble aja anak wak guna wat pi sekolah hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu larr makk.., tapi kalo nak letak jajannns boleh jugakks., ahHHKs

      Delete
  4. besar2 la beg bagus boleh isi macam2 wak

    ReplyDelete
    Replies
    1. beg kamera tu bro., memey besor tapi ada compartment x sesowai nak letak barang2 laenns.,uHHUu

      Delete
  5. Salam wiken WG...dapat hadiah memang seronok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sonok biasa2 aje mak., xlah sesonok gi KK ghituu., ehHHee

      Delete
  6. cucu mengayakannya ye..penuh lgkap segala mcm...mudah sikit utk wak bawa ke hulu hilir..

    ReplyDelete
  7. meh jualmurah murah murah kat saya Wak :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. RRP:RM888, wak nk letgo RM500 ader bra abang doc?

      Delete
    2. bajet lari lah Wak bulan ni,renovate kedai org rumah....wakakakakaka..

      Delete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. bawak beg sekolah termahal di malaysia.. harhar2

      Delete
  10. Banyak jugak wak menang hadiah ye.

    ReplyDelete
  11. murah rezeki wak.. alhamdulillah.... ;)

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen