Followers

Monday, December 5, 2011

happy birthday me

Salam semua kwn2 Wak,syukur pd Illahi arini 5/12/11 tarikh yg brsejarah kiki2,bgi pihak Wak yg jauu dimato telah mendapat advance kek harijadi semalm eeeee.... bini wak pon dah banjer wak beef steak kat Jaya Jusco semalm jugakkk ... timekaseh yeeeee

Windu rasanyee dkt kwn2 wak biasalaa lame X wat blog , komen2 ,baca blog kwn2, oklaa wak nak titun skjap sbb baru drive lame2 4 jam tadik kat hiway plus huhuhuuu nk mimpikan kwn2 wak Eee..

Muahs satu kali utk kwn2 wak duluu huhuu....

35 comments:

  1. bday wak keee arinie? selamat hari tua wak aji! hehehhe

    ReplyDelete
  2. Hepi bday Wak...yg ke berapa belas ye?

    ReplyDelete
  3. wak2Masy:
    betul betul ... semua orang akan jadi tuaa.... uuuuuue

    wak2HLiza:
    adalaa banyak kali belas jugakkk... hihi2

    ReplyDelete
  4. Hepi besdei Wak.. semoga sihat, murah rezeki dan bahagia ke hujung nyawa. :)

    ReplyDelete
  5. wak2kakcik:
    timekaseh kak yeeee....

    wak2afzan:
    ade ke orang makin muda... kuikui2

    ReplyDelete
  6. weee....

    HAPPY BIRTHDAY...!!!!

    moga dimurahkan rezeki..
    moga diberikan kesihatan & kebahagiaan yang berpanjangan...Aminn.. :) :) :)

    ReplyDelete
  7. wak2nabilah:
    timekaseh yeeeee... aminn

    ReplyDelete
  8. salam wak...

    selamat hari lahir...semoga diberkati dan dirahmati oleh ALLAH sepanjang hidup ini ^___^

    **moge sihat**

    ReplyDelete
  9. wak2cun:
    timekaseh yeee.. aminn

    wak2eda_ej:
    thank uuuuu...

    ReplyDelete
  10. wak2thomas:
    xie xie nie broo... hee

    ReplyDelete
  11. wak2sweetdarling:
    memang besday wak tapi anak cilik wak yg pilih kek tuuu sbb dia yg dah guling2 kat kedai kek semalam... huhu2

    ReplyDelete
  12. tengahari wak...

    dah bangun tido lom...

    ri tu nampak wak nyinggah blog saya yg tak seberape tu...

    tapi duk delete pulop komennyer...

    ape2 jer la wak ni...

    nway....

    SeLAMat HArI LahIr wak...

    semoga wak diberikan rezeki dan dilimpahi kurnia dan dirahmati oleh Allah s.w.t..
    dan semoga sihat selalu..

    sekian...

    selamat hari lahir yer wak....

    ReplyDelete
  13. wak2lieynanilaz:
    timekaseh bukk...

    wak2cikPuanLawa:
    ingatkan X sukak wak komen komen awak... huuu

    ReplyDelete
  14. wes tuek!!

    May Allah bless u & family. :)

    ReplyDelete
  15. happy birthday wak..makan kek angry bird ker???HEHE

    ReplyDelete
  16. wak2blogtipskurus:
    mbakyuu seng ngomong nek kue wes nom tohh.... haha2

    ReplyDelete
  17. wak2Totie@Tomy:
    angry bird kan tengah popular sekang niiiii... hihi2

    ReplyDelete
  18. selamat hari lahir wak...

    semoga panjang umur murah rezeki dan sentiasa berbahagia hendaknya...amin...

    ReplyDelete
  19. wak2wahida:
    amin dan timekaseh yeee.....

    wak2versedAnggerik:
    thanks sudi mampir blog wak yg biasa2 ajee niiii...

    ReplyDelete
  20. terima kasih menjengok ke blog saya. datang lagi tau..

    Wak...hepi besday.

    Semoga Allah memberi rahmat, dipanjangakan usia dengan kesihatan yg sempurna. Diberi cahaya keseluruh anggota tubuh. ditetapkan iman. dijauhkan dari kedukaan. Amin.

    ReplyDelete
  21. wak2nurbeena:
    timekaseh jugakk sudi mampir siniih...

    ReplyDelete
  22. dah jenguk2 sini dan balas komen, hepi bday ye wak...

    ReplyDelete
  23. wak2JendelaHati:
    timekaseh utk awak tuuuu...

    ReplyDelete
  24. eepy besday wak..moga pjg umo dan dimurahkan rejeki..:)

    ReplyDelete
  25. wak2cikceriacorner:
    timekaseh yoo mbakyu tuuuu....

    ReplyDelete
  26. SELAMAT PANJANG UMUR
    AGAR TERUS BERBAKTI KEPADA NEGARA

    ReplyDelete
  27. wak2matsom:
    kok tulisan mu kabeh gedi banget toh kang.. keke2 timekaseh yeee

    ReplyDelete
  28. wak2mimizuzuhaha:
    timekaseh mimi yeee

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen