Followers

Monday, December 26, 2011

the end of this Thailand adventure

ยินดีต้อนรับสู่ - sawadeekap! khop kun krap!

salam semuanye, rasa windunyee wak dkt kwn2 blogger club nii hiiii.

Wak saja bru balik dholan2 dari mamam angin pii siam cuti cuti ari layaa santa clusss hingga esok wak dh keje wehhhh...

W'salam dari wak utk kwn2 wak,insyallah wak cuba tunjukkan gbor2 pii phi phi islands tuu pulau james bond & the beach tuuuu,X byk wak amek gbor sbb wak jdi tukang gborr Eeeee..







17 comments:

  1. Bestke Wak? Saya pernah gi Phuket sekali dan janji pd diri sendiri tak nak pergi lagi..saya nampak byk maksiat yg mind-boggling kat sana..huhu. Tapi itu semua pengalaman di tempat org. Phi Phi Island tu mesti cantik..

    ReplyDelete
  2. Bila gamaknya cek nak sampai Kerabi nih..

    ReplyDelete
  3. sama gak ngan saya, teringin sgt nak p krabi. penah ajak en. abah, tapi dia diam membisu...tak sukeeeee

    ReplyDelete
  4. wak2Hliza:
    kata nk lari dari stress tempat keje uhuuu2...,

    ReplyDelete
  5. wak2DrSinga:
    pocket burn jugakkk ahaks2...,

    ReplyDelete
  6. wak2DinasAldi:
    jangan ciku ngigau2 pi krabi pulakks hiks2...,

    ReplyDelete
  7. wak2mamasyaza:
    suruhla en.abah mama buat blog duluuu... kekek2

    ReplyDelete
  8. wak2julie:
    apasal x order duluuu... huks2

    ReplyDelete
  9. Great captures as always, Wak!

    patung McD tu seolah-olah nak cakap "Sawadeekap" hehehehe

    ReplyDelete
  10. wak2deengineur:
    begitulaaa rasanyeee... hehe2

    ReplyDelete
  11. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jelessnyeeeee

    ReplyDelete
  12. wak2Masy:
    naper nk jeles pulakkk? ko kan dah pegi vietkong jugakk.. haks2

    ReplyDelete
  13. Wah! Sekarang Wak dah pandai cakap Siam.

    ReplyDelete
  14. wak2thomas:
    bajar siam dari google translation bahhhh... kikik2

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen