Followers

Friday, July 11, 2014

4 SEBAB MENGAPA TUDUNG FAREEDA MAHAL


▲ Along Plus Highway, near Sungai Besi Toll Plaza. ©2014 WakGelas™


Arini Jumaat sudah., puasa pown dh masuk hari ke 12 13 jugakk., ahHKkss

Tentang tajuk entri mrapu wak arini 'Mengapa tudung Fareeda mahal' dan sangup beratur Q depan kedai Fareeda Bangi kol 4 pagi? Sebabnye yelar nak buat iklan letak gmbr model cantik jeliter anggun mata ayu billboard besar2 gedabak tepi highway tupown bukan murah okehh., tau xper., kehkeh2

Sebab lain leh google je mak yee ;-p

[+ Link: Patutla tudung FAREEDA mahal. Patutlahhh...]

17 comments:

  1. hehehe...betul jugak tu kan wak...itu salah satunya..tak mampu lagi den nak pakai..

    ReplyDelete
  2. bukan kat billboard highway je WAK...kat aircraft firefly pun der..nasib baik JM tak pakai tudung FAREEDA ni sbb JM x mampu

    psstt : ayat2 tuk komen tu dah tukar larrrr

    ReplyDelete
  3. Kata Fizzo hari tu, depa spend RM4 juta utk bisnes, termasuk iklan billboard sebegitu. Sapa ada duit, mampu dan sanggup, beli lah. Yang tak sanggup, abaikan. Mudah jer.

    ReplyDelete
  4. kalau sama tinggi dengan klcc, tak tau la berapa ribu harga sehelai kan wak...

    ReplyDelete
  5. Alaaaa Wak nie...ngelat laaa. Tajuk bukan main kata 4 sebab...hehehehhehe...

    ReplyDelete
  6. mmg besar gile dia nyer gambar kt papan iklan tuh kan wak, tiap kali balik johor mmg nampak...

    tp dana bkn antara org2 yg sanggup beratur kul4 pagi semata2 nk beli tudung... hahhaha buang masa je

    ReplyDelete
  7. Mmpu beli...xmmpu dok dediam. Huhu

    ReplyDelete
  8. ai tak mampu lg pun dah tak besh dah pun ....

    ReplyDelete
  9. Material dia cantik dan selesa bila tr

    ReplyDelete
  10. Baru satu sebab wak. Mana lagi 3 sebab?...hehehe...

    ReplyDelete
  11. Kena tukar tajuk ni wak. salah satu sebab. Hehe

    ReplyDelete
  12. nasib baik la makcik ni x minat tudung2 fareeda n..

    ReplyDelete
  13. Yg pasti mak tak mampu nak... mahal!

    ReplyDelete
  14. mahal tp syg kontot.. x menepati syarat menutup apa yak patot di tutup tuuu

    ReplyDelete
  15. x pernah ada ni lagi tdung pareeda.. hehehe

    ReplyDelete
  16. salah satu sebab kot..hehehehe :)

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen