Followers

Sunday, March 30, 2014

WHAT PERCENT WOULD 3/8 BE


▲ Listerine congratulations to the winners. ©2014 WakGelas™


aLhamdulillahh.. semalam Jumaat petang kemaren masa wak drvg di tengah hiway Plus yg macet petang Jemuah Jumaat tuuu., tetibe sempat baca FB rakan wak dh tag nama wak psl menang peraduan Listerine Power to Your Mouth.., wak dan proxy2 wak dh menang 8 nama kali sehatus hengget.,ihks

tq listerine majulah sukanns tuk negara

[+ 18/3/14 - Listerine, Yeos, MyMesra, Lot100 ]



Updated. Hari Sabtu lepas jugak proxy2 wak kat Masai tu pown dh trime cheque dr Listerine memasing yee., tinggal 5 lagi cheque blom trime., uHHUuu tunguuu

Updated psl tajuk. What percent would 3/8 be? The answer is 37.5%. Maksudnye wak dh trime 37.5 peratus dari jumlah duit kontesan Listerine ghituu., ;D

dan pd masa yg sama keputusan peraduan contest sabun cuci Boom Power yg wak dh join tuari pon dh kuar.., tapi X sangkut nama wak - habuk pown tarak.., uhHUUuu


▲ A letter and 3 cheques from Listerine Malaysia. ©2014 WakGelas™



▲ Pencuci Power Boom Soap Winners Announcement on Harian Metro - snapped by a friend. No win on this contest. ©2014 WakGelas™


26 comments:

  1. tahniah,wak..leh blanja burger kambing ke lembu ke apa..hihih!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. timekaseh cik kak sue tuu., burger ayam pown bolehh.,iHHks

      Delete
  2. Alhamdulillah, rezeki wak, tahniah wak... Farah tumpang happy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukur je kan cik kak farah yee., hobi suke suki jeew., ehHHee

      Delete
  3. tahniah wak..
    murah betuil rezeki wak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillahh,, tapi ade gak X sangkut ye bro shark ., uHuuu

      Delete
  4. Moh kita guna listerine..JM pernah kumur sekali je pastu tak nak dah...pedih lidah u ouls...Tahniah Wak..mcm contest Wak menang kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. wak pakai listerine sejak dentist wak tuui kata molot wak banyak bakteria katernyer., uHuuuuu

      Delete
  5. Salam Wak..
    huuu...tahniah2...alhamdulillah..muger2 murah rezeki lg dlm bercontest :)

    "What percent would 3/8 be? The answer is 37.5%". tu hape?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kihkih2 ade gak yg x phm kann., maksud wak dh trime 3 cheque tu dari jumlah 8 cheque .. so, 3/8 lar ataupun 37.5 peratus lar jumlah duit yg wak dh dpt ghituu., kehh

      Delete
  6. macam2 kontes wak dah menang..betul2 murah rezeki wak nih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukur je hobi suke suki je makk.,ahHKs

      Delete
  7. Wakkk...jom teh atrik cukup le...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ek elehh., add FB pon mak xmoh., uhHUuu

      Delete
  8. alhamdulillah rezeki...tahniah wak :)..lame betul tak singgah sini ..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ bro.., ehhee xper sumer orang pown bz gakk., ahhKs

      Delete
  9. Replies
    1. timekaseh cik irfa yg hepi2 selalu ghituu., ;D

      Delete
  10. Lapan nama, banyaknya.
    Tahniah Wak.
    Mesti ada kakitangan yg tolong tulis, tolong gam sampul surat, saya agak satu hari wak mesti poskan surat 100 sampul yo?
    Dan dalam beg wak ada beribu-ribu keping setem untuk kegunaan selama sebulan.
    Dan wak tentu memperuntukkan satu malam selama dua jam untuk mengisi borang dan masukkan ke sampul surat.
    Saya sedang memikirkannya. Tapi saya tak pernah nak memulakannya...patutlah nama saya tak sangkut langsung ...... huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam senin kang cikgu matsom yee.,
      timekasehla cikgu sbb bertanya pnjg lebar., gitula keadaan sorang compers tegar yee., kalo x dipecahkan ruyung mana dpt sagunye, kene usaha sikit, hntr borang contest banyak sikit., tdo kurangkan sikit, tp xlah smpi beli setem sehibu sebulan yee cikguu., ;)

      tp yg penting pd wak yela usaha tangga menang, tp bnyk gak contest wak join x menang2 yee., buat masa ni wak cuman menang hadiah yg biasa2 gejet2 murahan jee., insyaAllah kalo ade rejeki ne adela, untung sabut timbul timbul kan cikgu, untung buaya tembaga pon timbul jugakk., ;D

      Delete
  11. sahabat-sahabat sentiasa mendoakan kejayaan Wak Gelas, kerana senyum wak gelas, tempiasnya akan sampai kpd kami

    ReplyDelete
  12. Ad 8 kali ptt ye dpt cheque...wak dpt 3 ok la tu..dr xde ap..100 pon duit gak tu wak

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen