Followers

Thursday, January 2, 2014

FOR SALE: MINI IPAD, SONY CYBERSHOT WX80 & SONY EXPERIA L

▲ Apple iPad mini on my dusty piano table for sale (SOLD OUT). ©2014 WakGelas™

FOR SALE: NEW MINI IPAD (STILL IN A PLASTIC BOX) Rege wak: RM850 (RRP: RM949) [Updated: SOLD OUT]

Others for sale too: SONY COMPACT CAMERA CYBERSHOT WX80 (RM500) & SONY HANDPHONE EXPERIA L (RM600)

If uools interested, pls pm wak yee ;-p

17 comments:

  1. wah..menarik tu wak....mesti ramai yang nak nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. tolong war2kan kat kawan2 yee.,ehHHee

      Delete
  2. baru tengok2 hp sony experia smlm tapi tak perasan pulak yg L tu...tengok yg model Z aje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sony Experia L model lama ye cik kak.,;-p

      Delete
  3. macam lebih murah dari kedai Wak?

    ReplyDelete
  4. hai wak selamat tahun baru :) sebelum ni rasa macam tak boleh coment blog wak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam tahun baru gak cik ma ❥ tuu., ihhHks

      Delete
  5. Wak, mainkan saya 1 lagu Richard Clayderman....
    pleaseeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu bukan piano tu biolaa la makk senduk.,ahhHKss

      Delete
  6. Salam Wak..
    alhamdulillah..murah rejeki wak yo..
    ala... cma baru je nk tackle ipads mini tu...huhu...

    tahniah wak..moga sbertambah murah rezeki lagi tuk tahun 2014 ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam cik cma tuuu., timekaseh .. aminn ya robbal alaminn ;-p

      Delete
  7. Balik Umrah, rezeki semakin murah. Alhamdulullah wak dan tahniah

    ReplyDelete
  8. aduhai....nasib baik i-pad tu saya dah ada ...anak bagi ....hihi

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen