Followers

Thursday, August 15, 2013

PROJEK INFINITI


Projek Infiniti, Dunia Kamera, isu Ogos 2013. ©2013 WakGelas™

Alhamdulillah.. bukan 1 bukan 2 tapi 10 gambIr karya wak dlm majalah Dunia Kamera bulan ini., timekaseh DK ;-D

Pascanota. choops.. silap bukan 10 tapi 11 tambahan gambr dlm Cabaran DK - Jalanan..Dan tuk rekod saje, jumlah karya tahun ni dh mencecah 26 keping..,ehhHHE,ai laikes.,dan masih ado 4 bulan lg smpi ujung tahun yeee ;-p




Dan tuk sekian kalinye, kesemua 4 majalah fotografi tempatan (Dunia Kamera, DCM, Aperture, Digital SLR) telah menyiarkan karya2 wak SERENTAK dalam satu bulan. Majalah Fotografika pula sudah memaparkan bulan lepas. Terimakaseh sekali lagi . Wak sungguh terharu seyyyyh..,bUdi yg baek dikenang jua chewahhh




Monthly featured, Majalah Aperture, Ogos 2013. ©2013 WakGelas™


Featured in Showcase, Digital SLR Photography magazine, August 2013. ©2013 WakGelas™


"Our Only Moon" featured in Hotshots, DCM, August 2013. ©2013 WakGelas™


Cabaran DK - Jalanan, Dunia Kamera, Ogos 2013. ©2013 WakGelas™


Me and the 4 local photography magazines (August 2013 issue). ©2013 WakGelas™

65 comments:

  1. Wahhhhhhhhh...terganga mulut..tabik spring..hebatlah Wak ni

    ReplyDelete
  2. Untung rrr.......... tuah ayam nampak kat kaki, tuah WAK nampak kat majalah tuuuuut......... (ngehngehngeh)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.... Dari mana Wak dapat bakat ini sebenarnya yer... Subhanallah.

    ReplyDelete
  4. Dulu masa mula2 tengok nama WakGelas nak gelak pun ada apalah nama tak glemer langsung tapi sekarang nama tu jadi sgt berseni.

    ReplyDelete
  5. Tahniah Wak, sampai 11 gambar masuk majalah.
    Gambar Wak ni pulak sape yg snap
    Mesti anak wak pun dah wewarisi kehebatan ayahnya

    ReplyDelete
  6. dah boleh jadi jurufoto sepenuh masa la tu..

    ReplyDelete
  7. artis pun tak boleh masuk 4 majalah sekali.... terbaik

    ReplyDelete
  8. tahniah wak.....tumpang gembira...Selamat HAri Raya...Maaf Zahir DAn Batin...

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Raya wak.. tahniah yer!

    ReplyDelete
  10. Salam Wak..

    alhamdulillah...rezeki bulan syawal.. :)
    target tahun ni berape wak? muger2 sukses yo..

    tahniah2.. :)

    ReplyDelete
  11. ate pakcik kayooooo heee
    all d best wak

    ReplyDelete
  12. oo..gambar kaca pecah tuh ...hasil wak rupanya?

    *nganga jab bila belek majalah itu*

    ReplyDelete
  13. fuiyoh ! fuiyoh ! hebatnye karya2 Wak !
    salute sama lu Wak ! hehe
    sekali harung bln yg sama dlm lain2 majalah. perhh !

    *thumbs up* ;)


    slm aidilfitri Wak :)

    ReplyDelete
  14. ini wak rupanya..hehe
    apa pun tahniah dan terbaiklah wak!

    ReplyDelete
  15. wahhh...terbaekkk!!! bkn 1 mjlah yg msuk tp bnyak... =)

    ReplyDelete
  16. Wahh Wak eii,

    ganteng..
    selamat hari raya Wak

    ReplyDelete
  17. HEBAK WAK!

    Selamat hari rayoooooooooooo

    ReplyDelete
  18. wah.. terbaik la wak.. alhamdulillah rezeki tuh.. :)

    ReplyDelete
  19. tahniah... tahniah.. rezeki...

    ReplyDelete
  20. Tahniah Wak... Nnt jumpa mtk autograf ya..hihihi

    ReplyDelete
  21. Wah tahniah wak.. nnti ajar i psl photography jugak bole?? ;)

    ReplyDelete
  22. tahniah ye wak...teringin nak jadi photographer...

    ReplyDelete
  23. Wah...glamer lah wak. Tahniah. Tapi gambar2 wak memang awesome.

    ReplyDelete
  24. Sudah selayaknya foto itu dipublishkan. Apa yg Wak captured memang cantik.
    Tahniah!!

    ReplyDelete
  25. Salam Wak...
    ehemmm ehemmm ehemmm... :)

    ReplyDelete
  26. tahniah..hebatnya..
    untung diberi bakat macam ni..
    memberi peluang pada setiap mata untuk melihat apa yang indah.tahniah..

    ReplyDelete
  27. wah! makin maju dunia photograhpy Wak..
    Tahniah...mmg lawa gambor2 tu:)

    ReplyDelete
  28. Tahniah WG.. teruskan usaha lagi yer.. moga berjaya :)

    ReplyDelete
  29. Wah! Hebat tu.. Tahniah WG! Selamat hari raya! ^_^

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  31. Assalamualaikum wbt

    Salam Aidil fitri, Salam Perkenalan..

    Amvoii...Wak lagi cam artis, kuar magazine lagi...
    best tuu...

    ReplyDelete
  32. wahh hebak la wak... tahniah2.... =)

    ReplyDelete
  33. Wahhh Wak..... kok glemer macam CT Nurhaliza Wak ni hehe

    ReplyDelete
  34. sangat ohsem + tahniah kat wak.. ;)

    psstt: saya ada camera tapi tak reti guna.. hehehe..

    ReplyDelete
  35. wah..memang cntek semua gmbr2 tuh..tahniah2.

    ReplyDelete
  36. Salam Wak...

    har har har... datang menyebok lagi :p

    ReplyDelete
  37. selamat hari raya wak, maaf zahir batin... bestnyer gambar kita ambek ada dalam majalah kan...

    erm, nak tanya pendapat wak nieh,
    camner yerk nak kembalikan semangan hubby yang dah hilang dari guna kamera dslr ye wak, memula beli dulu semangat bukan main, sekarang ni nak ambek gambo raya pon dia malas, "baik guna handset je, senang", katanya.. last2 terperuk jerk kamera tu dalam kotak akuarium.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. harhar2.., x dapek wak nak nolong ni.. tapi pd firasat wak kann, mesti ada 'sesuatu' yg hubby tu x dpt yg buat dia majuk smpi pegang kamera dslr yg gambr lebih cntik pon jadik malas..,uHHuuu

      Delete
    2. harhar2.,mak jangan marah naa.,wak gurau2 jeeeewww

      Delete
  38. tahniah wak..alhamdulillah n terus maju :)

    ReplyDelete
  39. salam aidilfitri wak..
    alhamdulillah.. tahniah..pencapaian y blh dibanggakan.lya minat fotografi..tp setakat tu je la... kdg2 teringin nk mdalam ke peringkat lbh tinggi/

    ReplyDelete
  40. As-salam wak..

    Alhamdulillah... Wah.. bagusnya.. Tahniah ya.. saya pun tumpang bangga..

    ReplyDelete
  41. wow..tahniah wak..gambar2 wak tu mmg ohsem sgt...

    ReplyDelete
  42. Salam lebaran Wak..

    Tahniah Wak,memang kacak2 gambarnya Wak, kagum dengan bakat Wak.

    ReplyDelete
  43. Salam lebaran Wak..

    Tahniah Wak, memang kacak2 gambarnya Wak, kagum ummi dengan bakat Wak.

    ReplyDelete
  44. salam wakkk....

    sy dtg nengok gambo....apa lagi agaknya kelebihan wak ye...

    ReplyDelete
  45. Terbaik!
    Saya doakan gambar Wak akan keluar mag Nat Geo pulak..:)

    ReplyDelete
  46. terbaek ler wak..
    bleh rekemen mn majalah yg bagus x wak..
    sy perasan digital camera megazine bnyak ulang tips yang sama.

    ReplyDelete
  47. Perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... Jelesnya saya dengan Wak.. Tuhan temukan saya dengan fotografer yang hebat di sini.. huhu.. All the best Wak!..

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen