Followers

Sunday, June 16, 2013

KAHHH


▲ (Mouse Hover Off) Yaasir and the Fotografika Magazine, (Hover On) the original winning image. ©2013 WakGelas™ 

Alhamdulillah.. karya wak no. 10 dan no. 11 (sebelas) dlm majalah Fotografika dan majalah Dunia Kamera masing2 dlm bulan ini.. juger masih panas dari kedaii mamakk.,ai laikess. Karya wak bertajuk 'Sibongsu' anak lanang wak bocah cilik telah berjaya memenangi ruang Zon Karya majalah fotografi Fotografika isu Jun/Julai 2013.., Dan sebagai pemenang Zon Karya 'Sudut Tinggi' bulan ini wak mendapat hadiah langganan PERCUMA majalah FOTOGRAFIKA selama setahun jugakks.,





Citer lainns. Rasa malaslah fulak nk updet blog wak yg ini je kanns..,Nak BW pon maleh jugokk..,Uhuuuu, layan gambiran jelar erkkk


▲ Featured on Dunia Kamera June issue. ©2013 WakGelas™ 

20 comments:

  1. Wah bagusnya.. Banggalah wak.. Teruskan ye...

    ReplyDelete
  2. Tahniah wakkkk...kelas gituuuu!!!

    ReplyDelete
  3. Kejayaan yang tersendiri. Paling tidak, hobi setiap kita ini bermanafaat dan boleh diukur kajayaannya.

    Tak macam IM, menulis dengan syok yang sendiri. bercita-cita nak terbit buku, ntah bila akan menjadi realiti...

    ReplyDelete
  4. Wahhh...budak comey tu dalam majalah!

    ReplyDelete
  5. tahniah wak.. teruskan usaha.. semoga terus berjaya .. :)

    ReplyDelete
  6. tahniah wak...konsisten je menangnya..rezeki ni ^_^

    ReplyDelete
  7. Menag lagik..hest lah Wak ni..tahniah yeee

    ReplyDelete
  8. Wah...congrats! Tumpang happy..

    ReplyDelete
  9. Setahun free langganan!
    Congrats Wak

    ReplyDelete
  10. dasat tul ilmu wak.....teman numpang bangga jerk laaaa

    ReplyDelete
  11. salam wak lu!.. ehe..
    hai wak gelas.... ^^

    alhamdulillah..murah rezeki wak..
    tahniah wak :)

    comel anak lanang wak ...

    ReplyDelete
  12. wah...tahniah wak (^_^)
    numpang gembira jugok :P

    ReplyDelete
  13. wak, boleh bukak pameran ni wak. 20 tahun lagi nama wak akan diabadikan sebagai karyawan foto terhebat negara...cayalah wak gelas....

    ReplyDelete
  14. wah.. tumpang gumbira... wak memang anak lanang wak betul2 ka? tomei la wak.. untung gak ada model depan mata jimat modal..hehehe.. jgn marah wak..

    ReplyDelete
  15. tahniah wak..tiap bulan masuk majalah hehe

    ReplyDelete
  16. bertuah wak...tak payah nak beli majalah lagi......

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen