Followers

Monday, September 7, 2015

THIS IS THE END



Assalamualaikum, dan alhamdulillah ke hadrat Illahi.
Blog ini selamat dibuat buku sebelum semuanya berkubur.

Wak nak fantunlar sikit.,
Berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ke tepian, lama-lama wak pon dah penat., huhu

Terimakasih pada kengkawan wak lah. Wak doakan semuanya semoga terus maju jaya dalam bidang yang diceburi. Amin ya robbal alamin.

Wassalam.

15 comments:

  1. wahhh.. nampak tebal betul tu.. tahniah wak..

    ReplyDelete
  2. Karya Wak dalam tu ya... masterpiece tu.. hakcipta terpelihara..

    ReplyDelete
  3. Lama saya tunggu blog ni di update...:)

    ReplyDelete
  4. dlm diam2 ini kerja wak yer...apa2 pun tahniah Wak...semoga terus maju jaya...

    ReplyDelete
  5. Hardcopy ada sebagai back up..
    Hebat.. tahniah wak..
    Saya tumpang gembira.. ;)

    ReplyDelete
  6. salam wak..
    singgap jap, melepas rindu.. hihi :)

    ReplyDelete
  7. Lama makcik tak singgah sini....errr dah stop blogging?

    ReplyDelete
  8. Dasyatlah Wak. Siap bukukan. Saya punya blog dulu, kalau dapat dibukukan, mesti tebal jugak ni. Haha.

    ReplyDelete
  9. Assalamulaikum wak.
    Hati2 jangan kompat2 nanti jatu. Kalau jatuh glass pecahlah.

    Wak, ramai jugak yg suruh saya buat buku. Boleh dikatakan tak terkkira. Tapi saya tak minat, sebab tak pecaya tulisan saya boleh dijual. tapi selepas baca wak punya entry ni, teringin pulak.

    Tengoklah dulu macam mana,

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen