Followers

Tuesday, May 20, 2014

A BUNCH OF WATCHES THAT LOOK THE SAME


▲ From oldest on the left: Seiko, Orient, Seiko, Swiss Military, and Tag Heuer wrist watches. ©2014 WakGelas™


Dah lama bebienor wak X updet blog, terasa tangan jari jemari gatal2 pulok nak updet gakk.,

Walopon sekunk jaman dh canggeh ade jam dalam smartphone henpon pintar pon maseh gak perlukan jamtangan ditangan yee., X gituuu kengkawan

Pascanota. Jam paling kiri tu jam lama pakey bateri wak dh kaput. Pastu jam orient jarum x gerak bukan sbb dh kaput tp sbb jenis otomatik kene goyang2 inul baru gerak balik., iHHks

17 comments:

  1. betul sangat wak...kalau x pakai rasa mcm x lengkap tangan tu..hehehe..maklumlah pakai jam tangan..sejak tadika :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti dh berderet2 koleksi jam mak dlm gobok kann., ehHHee

      Delete
  2. boleh tahan jugak banyak koleksinya ya wak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasa2 aje cik kak amanda suria yee., ehhee

      Delete
  3. Replies
    1. kalo xde dulu, xdelar sekarang mak kann., ihhKs

      Delete
  4. amboi wak, byk jam?
    jam tu penting wak...bila ada dalam fon pun mesti nak tgk kat tgn jugak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak kann., tengok jam nmpk tangan, tengok tangan nmpk jam.., ghituu ;)

      Delete
  5. Dulu2 mak pakai jam GUESS kecik comel gold kaler lagi...la ni dah purba ni...muka jam CROCODILE pun dah sebesar dulang air mak pakai wak...ater mata udah ghabun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhaa., sibbaek mak x kene Penampor kokedai dgn bomoh.., ;-p

      Delete
  6. Kalau jam auto ni.. adoiyai sakitnya hati kalau 2 hari tak pakai, terpaksa set balik

    ReplyDelete
    Replies
    1. turlarr, leceh kann makk sudip ;-p

      Delete
  7. Salam Wak...
    pengumpul jam eh..
    hehe..cma ade 1 je..casio..dah 5 tahun gune..
    tp tu ler.. semlm hlang.. tak tau letak kat mana..
    sedih... :'( pinjam bahu..nak nanges... sob sob sob

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhee., pinjam bau jeer no halls mak cma yee., ingatkan nak pinjam duit., harhar2

      Delete
  8. makcik ada jam masa hantaran kawen je dulu...pastu dok nengok jam dinding jer

    ReplyDelete
  9. Aa wajib pakai jam bile kuar umah

    ReplyDelete
  10. cantik2 lah Wak punya jam..
    seingat saya, saya cuma punya 3 jam tangan..
    yang paling lama saya guna adalah selama 15 tahun, jenama Swatch..

    ReplyDelete

Salam,

pecah kaca pecah cermin,
lepas baca harap komen